خبرهای داغ:

خط قرمز ما امنیت ملی است

حجه الاسلام توکلی افزود :ضمن دعوت خود و خواهران و برادران ایمانی با رعایت تقوا گفت سعادتمند کسی است که تقوا را رعایت کند و در حوادث و نوسانات جا‌معه انسانی فراموش نکند که برده و مخلوق خدا است.
کد خبر: ۹۲۸۴۴۳۲
|
۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۴

حجه الاسلام طاها توکلی افزود: از مردمی که در این مدت دغدغه سلامت را داشتند و کمک کردن به سالم‌سازی محیط و جامعه و از مدافعان سلامت تقدیر و تشکر می شود و برای بیماران طلب شفا داریم.

وی بیان کرد : در چند سال گذشته در شورای فرهنگی بحثی در زمینه نوع مدیریت در مراسمات ترحیم بوده است که وضعیت قبل از این موضوع وضعیتی غیر قابل دفاع بود که بستگان متوفا هزینه‌های سنگینی را متحمل می‌شدند و اگر شخصی انجام نمی‌داد احساس حقارت می کرد که روحانیت، خانواده‌های معظم شهدا، بزرگان و.... نشستند و گفتند که باید تجدیدنظر شود و خیلی ها لبیک گفتند که در این ایام کرونایی و مراعات الزامات بهداشتی یک همتی در بین مردم به وجود آورده است که همه این مراسمات را رعایت کنند .

امام جمعه موقت شهرستان با اشاره به بیماری کرونا و جمع آوری مراسمات ادامه داد: در مناطق ما شب اول عزا دغدغه پذیرایی زیاد است و ما که اعتقاد داریم باید این رسومات جمع‌آوری شود و همه ما هم آن را انجام دهیم.

وی بیان داشت یکی از مسائلی که انعکاس داده شده و ما هم در بازدید میدانی شاهد آن بودیم و به عنوان سرعتکاه آنها را ایجاد کردند، مردم متحمل هزینه‌هایی شدند که این حق الناس است و قول مساعد داده شد که این مانع ها اصلاح شود و امیدواریم هر چه زودتر انجام شود.

حجه الاسلام و المسلمین توکلی در پایان خاطرنشان کرد: امنیت ملی ما خط قرمز ما می‌باشد و به همت ایستادگی ملت ما اسرائیل و رژیم صهیونیستی در حال فروپاشی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار