معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه شهید صدوقی يزد:

نگرانی از بابت کمبود اکسیژن در استان یزد نخواهیم داشت

وفایی نسب معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه شهید صدوقی يزد گفت: از بابت کمبود اکسیژن در استان یزد دیگر نگرانی نخواهیم داشت.
کد خبر: ۹۲۸۴۴۴۳
|
۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، محمد رضا وفائی نسب ، در خصوص سهم استان یزد از یک میلیارد یورو از صندوق توسعه ملی در بحث کرونا گفت: تا این لحظه یک میلیارد یورو به صورت کامل به وزارت بهداشت پرداخت نشده، اما بخشی از این مبلغ واریز و توزیع شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه شهید صدوقی یزد اضافه کرد: این مبلغ در مرحله دوم و سوم پرداخت می‌شود که در مرحله سوم سهم استان یزد مشخص خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه استان یزد از لحاظ پزشکی، مهاجر پذیر است اذعان داشت: زمانی که بیماری کرونا وجود نداشت و بیماران از استان‌های دیگر به استان یزد می‌آمدند، استان از زیر ساخت‌های کافی برخوردار بود و به همین دلیل هیچ مشکلی بابت این موضوع در شرایط عادی نداشتیم.

وفائی نسب در مورد خدمات رسانی به بیماران غیر بومی در شرایط کرونا، گفت: الان استان یزد و کشور در شرایط خاصی قرار دارند و اگر بخواهیم در این شرایط به بیمار کرونایی از استان‌های دیگر خدمت رسانی کنیم، در بحث اکسیژن با کمبود مواجه خواهیم شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه شهید صدوقی یزد اضافه کرد: البته زیر ساخت‌های این مورد در حال بررسی است که تمهیدات لازم ازجمله خرید کپسول و ارتقاء اکسیژن سازی و خرید دستگاه‌ها در حال انجام و از این بابت دیگر نگرانی نخواهیم داشت.

وی بابت وضعیت پرستاران شرکتی در بیمارستان‌های استان یزد، گفت: دولت بابت پرستاران شرکتی وعده‌هایی داده که هنوز هیچ اتفاقی نیافته است و تنها ۳۱ مجوز اضافه صرفاً برای کسانی که در دوره قبل در آزمون شرکت و نمره لازم را کسب کرده اند صادر شده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار