رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان تاکید کرد:
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان گفت: تبیین هنرمندانه استکبارستیزی برای نسل جوان یک ضرورت است زیرا این روزها جوانان مکرراً درباره اینکه تا چه اندازه باید در برابر استکبار ایستادگی و مقاومت سوال می‌کنند.
کد خبر: ۹۲۸۴۴۶۱
|
۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، حجت الاسلام مجتبی اشجری در نشست هم اندیشی با جمعی از هنرمندان و فعالان رسانه‌ای استان که به‌مناسبت یوم‌الله ۱۳ آبان در سالن جلسات، اظهار داشت: تبیین هنرمندانه استکبارستیزی برای جوانان و نوجوانان یک ضرورت است زیرا این روزها جوانان مکرراً درباره اینکه تا چه اندازه باید در برابر استکبار ایستادگی و مقاومت سوال می‌کنند.

وی با بیان اینکه مردم با مشکلات عدیده اقتصادی ناشی از تحریم و سوء‌تدبیر برخی مسئولان مواجه هستند، اظهار کرد: فشارهای اقتصادی موجب رنج مردم شده است اما همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند «مردم باید بدانند که هزینه سازش به مراتب بیشتر از هزینه مقاومت است» و ضرورت دارد این موضوع برای جامعه به‌ویژه جوانان تبیین شود زیرا اگر ما کوتاه آمده و غفلت نمائیم، دشمن هرگز از مواضع و منافع نامشروع خود عقب نشینی نخواهد کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با ابراز تأسف از عدم تحقق کامل منویات مقام معظم رهبری مبنی بر برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌ها، یادآور شد: امروزه ارتباط‌ها و سخنرانی‌های یکطرفه پاسخگو نیست و یک جوان باید برای تمامی پرسش‌های خود پاسخ دریافت کند تا بتواند حضور به موقع و مؤثر در صحنه‌های انقلاب اسلامی داشته باشد.

حجت الاسلام اشجری با بیان اینکه ارتباط شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با مخاطبانش یک ارتباط دوسویه است، عنوان کرد: تفاوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با سایر نهادها و دستگاه‌ها این است که پیام خود را به مخاطبان منتقل می‌کند و در مقابل از آنان می‌خواهد اجابت عملی داشته باشند و در روزهای مهم انقلاب اسلامی در صحنه حاضر شوند.

وی با اشاره به تبلور حضور مردم در انتخابات و راهپیمایی‌ها، تصریح کرد: انقلاب اسلامی بر سه محور اسلامی‌بودن، مردمی‌بودن و استکبارستیزی استوار بوده و هویت این انقلاب با مردم گره خورده است لذا حضور پررنگ مردم در مناسبت‌های انقلاب اسلامی به‌معنی نمایش پشتوانه مردمی انقلاب اسلامی است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه حضور مردم در بزرگداشت یوم‌الله ۱۳ آبان نقشه‌های دشمنان را خنثی می‌کند، اضافه کرد: تقارن یوم الله ۱۳ آبان امسال با ولادت رسول گرامی خداوند (ص) فرصت مغتنمی برای تبیین ابعاد استکبارستیزی نظام مقدس اسلامی است و از فرصت هفته وحدت برای تبیین اهمیت بزرگداشت یوم‌الله ۱۳ آبان بهره‌برداری لازم خواهد شد.

حجت الاسلام اشجری از برگزاری نمادین مراسم بزرگداشت یوم‌الله ۱۳ آبان در همه شهرستان‌های استان خبر داد و خاطرنشان کرد: از اهالی هنر و قلم انتظار می‌رود با همه توان و قدرت در صحنه حاضر باشند تا دشمنی‌های استکبار جهانی با ملت بزرگ و شریف ایران به گونه‌ای هنرمندانه و جذاب برای مخاطبان جوان تبیین گردد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات