خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده

زمان برگزاری اختتامیه چهارمین جشنواره ملی دفاع مقدس اعلام شد

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس، زمان برگزاری چهارمین جشنواره ملی دفاع مقدس با عنوان «فانوس» که به میزبانی شیراز برگزار می‌شود، را اعلام کرد.
کد خبر: ۹۲۸۴۶۲۰
|
۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سعید كوشكی جهرمی، مدیركل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس،  در جمع خبرنگاران گفت: مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره ملی دفاع مقدس تولیدات هنری «فانوس» به‌میزبانی شیراز در ساعت ۱۵ روز یكشنبه، ۱۱ آبان‌ ماه در سالن شهید ركنی صدا و سیمای فارس برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه باید با زبان هنر دستاوردهای دوران دفاع مقدس را به نسل‌های آینده و نسل جوان منتقل کنیم، افزود: مراسم اختتامیه جشنواره فانوس با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با حضور محدود مدعوین برگزار می‌شود.

کوشکی با تصریح اینکه در سومین جشنواره ملی دفاع مقدس تولیدات هنری فانوس هنرمندان فارس خوش درخشیدند و استان فارس به مقام دومی این جشنواره دست یافت، گفت: با کسب این رتبه فارس به‌عنوان میزبان مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره فانوس انتخاب شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس گفت: این جشنواره در موضوعات رهنمودهای مقام معظم رهبری در مورد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، معرفی الگوها و اسوه‌های علمی و نمادهای ارزشی دفاع مقدس به نسل جوان، جوانان و پاسداری از دستاوردهای دفاع مقدس، استکبارستیزی و مقاومت اسلامی مخاطب‌شناسی و آگاه‌سازی در حوزه آثار دفاع مقدس، ارزش هنر معنوی و دینی از منظر فیلم و تئاتر ایستادگی و پیروزی جبهه مقاومت را شامل می‌شد.

وی تصریح کرد: آثار ارسالی نیز در حوزه‌های هنرهای نمایشی، تئاتر صحنه‌ای، تئاتر خیابانی، نمایش‌نامه، موسیقی و سرود، تحقیق و پژوهش، هنرهای تجسمی و سنتی، آثار رادیویی، فیلم و بخش آزاد را شامل می‌شد که علاقه‌مندان آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کردند.

کوشکی افزود: در اختتامیه این جشنواره مسؤلان ارشد استانی و همچنین تعدادی از مسؤلان بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس حضور خواهند داشت و تمامی استان‌های کشور نیز این جشنواره  را به‌صورت ارتباط تصویری دنبال خواهند کرد و در این جشنواره شرکت می‌کنند.

منبع:ایکنا

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار