فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهرنگ:

گام دوم انقلاب فرصت طلایی برای نقش آفرینی بانوان است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهرنگ گفت: گام دوم انقلاب فرصت طلایی برای نقش آفرینی بانوان به عنوان نیروهای تمدن ساز و جامعه ساز در جهت پیشرفت جامعه در عرصه های مختلف کشور است.
کد خبر: ۹۲۸۴۶۶۲
|
۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال وبختیاری؛ اردوی فراخوانی و میدان تیر بانوان بسیجی گردان کوثر از حوزه مقاومت بیسج حضرت آسیه سلام الله علیها شهرستان کوهرنگ با رعایت دستورالعمل های بهداشتی مقابله با شیوع ویروس منحوس کرونا برگزار شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کوهرنگ در جمع بانوان بسیجی با اشاره به اهمیت تبیین و تحقق اهداف بیانیه گام دوم انقلاب، اظهار کرد: بیداری اسلامی، تمدن نوین اسلامی و اندیشه اسلامی سه حیطه اصلی پیشنهادی نقش آفرینی بانوان در شکوفایی تمدن اسلامی است.

سرهنگ پاسدار عزیز موسایی افزود:  بانوان آگاه و هوشمند با تصرف بر حوزه اندیشه و درک عقلی در موضوعات سیاسی، فرهنگی و اقتصادی زمینه ایجاد حرکت و پویایی هدفمند خود و آینده سازان کشور را در جهت بیداری اسلامی جوامع فراهم می کنند.

موسایی؛ داشتن الگوی صحیح برای رسیدن به هدف نهایی تمدن اسلامی را بسیار مهم برشمرد و اظهارداشت: بانوان ما باید با تاسی از حضرت زهرا (سلام الله علیها)  با توجه به وظیفه اصلی خود یعنی تربیت فرزندانی مومن، متعهد و انقلابی، جایگاه شخصیتی خود را بدست آورند، همان نسلی که بتواند در سال های متمادی انقلاب را به سر منزل مقصود برساند و زمینه سازتمدن اسلامی باشند.

وی در ادامه، هدف نهایی دشمنان اسلام در جنگ نرم را از بین بردن واژه مقدس زن و مادر برشمرد و خاطرنشان کرد: نقش اساسی بانوان مومن و انقلابی در مبارزه با جنگ نرم دشمن، تربیت نسلی انقلابی و دارای بصیرت و فرهنگ دینی و اجتماعی و حافظ انقلاب است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهرنگ تصریح کرد: با توجه به هجمه هایی که دشمن به زنان و دختران ایرانی وارد کرده است و باعث تغییر نگرش آنها در سطح زندگی شده، باید در گام دوم انقلاب حتما به سبک زندگی و نقش زنان در این عرصه پرداخته شود، تا با ترویج ارزش های دینی و انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس نگرش زنان جامعه را نسبت به سبک زندگی تغییر دهیم.

سرهنگ پاسدار عزیز موسایی، باتأکید بر ضرورت حضور بانوان بسیجی در سنگر دفاع از ارزش های اسلامی، هدف اصلی از برگزاری فراخوانی گردان کوثر را آموزش و حفظ انسجام سازمانی و ایجاد آمادگی بانوان بسیجی در راستای تحقق اهداف همه جانبه و امنیت پایدار و آمادگی برای امدادرسانی به مردم در هنگام بروز تهدیدات مختلف طبیعی و غیر طبیعی برشمرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار