خبرهای داغ:

دیدار شهردار و شورای اسلامی شهر شاهرود با فرمانده انتظامی شهرستان

به مناسبت هفته نیروی انتظامی،شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر شاهرود با فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود دیدار و گفتگو کردند.
کد خبر: ۹۲۸۴۶۸۸
|
۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۷
دیدار شهردار و شورای اسلامی شهر شاهرود با فرمانده انتظامی شهرستانبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر و کارشناسان شهرداری شاهرود با فرمانده انتظامی و پلیس راهور شهرستان به مناسبت هفته نیروی انتظامی دیدار و گفتگو کردند.
احساس امنیت مولفه‌ای مهم و ارزشمند است
علیرضا حاجی محمد علی شهردار شاهرود در دیدار از مسئولان نیروی انتظامی با اشاره به اینکه امروز احساس امنیت مولفه‌ای مهم و ارزشمند است و انتقال حس امنیت و عاری کردن جامعه از جرم و جنایت از تلاش‌های شبانه روزی نیروی انتظامی است، اظهار کرد: امروز هر اقدام پلیس مبتنی بر کار تحقیقی و پژوهشی و نظر سنجی است و پلیس هوشمند امروز باید به علوم، چون جامعه شناسی، روانشناسی، حقوق، علوم اجتماعی و فرهنگی برای تصمیم گیری مجهز باشد.
امنیت و سلامت دو نعمت بزرگ در جامعه هستند
بیطرف، رئیس شورای اسلامی شهر شاهرود در این دیدار با بیان اینکه امنیت یکی از مهم‌ترین و باارزش‌ترین نعمت‌های الهی در کنار سلامتی است که در شرایط عادی و تا زمانی که امنیت وجود دارد کمتر به اهمیت آن پی برده می‌شود، گفت: نیروی انتظامی به عنوان ارکان اصلی تامین نظم و امنیت شناخته می‌شود.
عوامل کالبدی موثر بر حس امنیت در فضا‌های شهری از مهمترین مولفه‌ها شناخته می‌شود
حسینعلی سمیعی عضو شورای شهر نیز با بیان اینکه امنیت در فضا‌های شهری یکی از مهمترین عوامل موثر بر حضور پذیری شهروندان و به تبع آن رونق و پویایی محیط شهری است، عنوان داشت: به طور کلی فضا‌های عمومی شهری علاوه بر آنکه بیشترین ارتباط را با شهروندان و محیط زندگی شان دارند، نقش بسزایی نیز در ایجاد هویت بخشی و برقراری احساس آرامش در شهر‌ها ایفا می‌کنند.
امنیت به عنوان یکی از مهمترین مولفه‌های حضور پذیری شهروندان در اجتماع
وحید الدین وحید نیا نایب رئیس شورای شهر نیز با اشاره به اینکه امنیت به عنوان یکی از مولفه‌های موثر بر حضور پذیری در محیط‌های شهری به شمار می‌رود و از اهمیت ویژه‌ای به واسطه در برگیری احساس آرامش و آسایش محیطی برای شهروندان برخوردار است، بیان داشت: امنیت به عنوان یکی از شاخصه‌های مهم در کیفیت زندگی شهروندان مورد توجه برنامه ریزان و طراحان شهری قرار گرفته است.
امنیت پیش زمینه توسعه هر جامعه است
سید مصطفی طباطبایی عضو شورای اسلامی شهر نیز با بیان اینکه بر این باوریم که امنیت پیش زمینه توسعه هر جامعه است و از این روی امنیت به عنوان مولفه‌ای مهم توسعه و محصول نیرو‌های انتظامی به عنوان نظم آوران جامعه، مولفه‌ای گران، ارزشمند و مثبت است، اعلام داشت: هفته نیروی انتظامی فرصت مغتنمی است برای تجلیل از بزرگ مردانی که خالصانه جان بر کف اخلاص نهاده و از جان و مال و ناموس این مرز و بوم محافظت می‌کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها