مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا:

شهدای مدافع حرم زیرپرچم اهل بیت(ع)ایستادگی را نشان دادند/امام رضا(ع)،حلقه وصل پیامبر(ص) و قیام مهدوی

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا گفت که امام رضا (ع)،حلقه وصل پیامبر (ص) و قیام مهدوی است.
کد خبر: ۹۲۸۴۷۰۲
|
۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۰۳:۲۲
امام رضا (ع)،حلقه وصل پیامبر (ص) و قیام مهدوی است/شهدای مدافع حرم زیر پرچم اهل بیت(ع) ایستادگی کردند
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، حجت الاسلام و المسلمین غلامحسن تسخیری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا شب یک شنبه ۲۰ مهرماه در ویژه برنامه زنده زائر که از شبکه تبرستان پخش شده است، ضمن تسلیت و تعزیت ایام عزاداری رحلت پیامبرعظیم الشان اسلام، سالروز شهادت امام حسن مجتبی (علیه السلام) و امام رضا (علیه السلام) و همچنین تبریک و تسلیت برای بازگشت پیکر ۵ شهید مدافع حرم کربلای خان به آغوش وطن، با اشاره به اینکه ان شاء الله ادامه دهنده راه شهدا باشیم، گفت:شهدا جانانه از حریم اهل بیت (علیه السلام) دفاع کردند و این زائران زینبی حسینی شدند و روح بلندشان، در ملکوت علا با ائمه معصومین (علیهم السلام) در راس آن سیدالشهدا (علیه السلام) قرار گرفتند.

حجت الاسلام تسخیری در ادامه با اشاره به درس‌های بجامانده از اربعین  افزود: یکی از سفارشات اهل بیت (علیهم السلام) توجه به اربعین است  لذا قطعا اربعین یک حادثه عظیمی را رقم زده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با اشاره به روایتی از امام سجاد (علیه السلام)‌که در روز اربعین سر امام حسین (علیه السلام) به پیکر مطهر ملحق شده است، اضافه کرد:‌این پیام بعد سیاسی دارد چرا که دشمن می‌خواست ماجرای قیام کربلا و اسرای اهل بیت (علیهم السلام)  را به خفت  تبدیل کند و فاتحه اسلام را بخواند، اما اوضاع را حضرت زینب (سلام الله علیها) و امام سجاد (علیه السلام)  و اسرای کربلا انچنان بالعکس کردند که دشمن مجبور شد تسلیم پیام رسانان کربلا شود و تن به خواسته آنان بدهد.  

حجت الاسلام تسخری در ادامه با بیان اینکه هم امام صادق (علیه السلام) و هم امام حسن عسکری (علیه السلام) به زیارت اربعین سفارش کردند، تصریح کرد:‌اربعین دشمن را ناامید کرد و امید را  در امت اسلامی و اسلام ناب،  ایجاد کرد لذا اربعین باعث یک انقلاب دیگری شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با بیان اینکه در روز اربعین نه فقط مسلمانان و شیعیان بلکه از ادیان دیگر و حتی غیر مسلمانان مشاهده می‌شوند، تاکید کرد:‌اربعین تحول عظیمی در دنیا ایجاد کرد و این اراده خدای متعال بود که محقق شد.  

حجت الاسلام تسخیری در ادامه با تصریح بر اینکه دشمن آنقدری که از اربعین می‌ترسد از عاشورا نمی‌ترسد، خاطرنشان کرد:‌دشمن از نام امام حسین (علیه السلام) وحشت دارد چرا که اربعین تحول آفرین است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با اشاره به مهمان نوازی مردم عراق نسبت به مردم ایران، خاطرنشان کرد:‌مردم کشور‌ها برنامه سفرشان را با اربعین  تنظیم می‌کنند که ان شاء الله  این اغاز تحول جهانی برای قیام مهدوی است.

 حجت الاسلام تسخیری در بخش دوم سخنان خود با اشاره به شهدای مدافع حرم، افزود:‌شهدای عزیز زیر پرچم‌های اهل بیت (علیه السلام) و پرچم امام رضا (علیه السلام)  بزرگ شدند.
 
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با تاکید براینکه شهدای مدافع حرم در مقابل تفکر سلفی و تکفیری ایستادند و نگذاشتند تکفیری ها حرم اهل بیت (علیه السلام) را تخریب کنند، گفت:‌شهدای مدافع حرم نگذاشتند پای  حرامیان به حرم باز شود و آن واقعه بقیع دوباره تکرار شود. چرا که تکفیری‌ها قصد داشتند حرم ها را تبدیل به تله خاک کنند.
 
حجت الاسلام تسخیری با تصریح بر اینکه جبهه مقاومت دشمن را مایوس کرد، یادآور شد:‌سردار دل‌ها شهید حاج قاسم در مراسمی گفته بود که دو ماه دیگر بساط داعش برچیده می‌شود که این خود از برکت پرچم‌های اهل بیت (علیهم السلام) است.
 
 مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا در بخش سوم  سخنان خود به ثواب زیارت حرم امام رضا (علیه السلام) و روایتی از امام جواد (علیه السلام) اشاره کرد و ادامه داد: اثر زیارت حرم امام رضا (علیه السلام)  انسان را  به سمت جریانی که پیامبر (ص) ترسیم کرد که همه جهان منتظر آن امام هستند،سوق میدهد که  حلقه وصل آن امام رضا (علیه السلام)‌است.

حجت الاسلام تسخیری در ادامه برکات زیارت را صداقت زائر برشمرد و خاطرنشان کرد:‌در جریان زیارت، زائر مسیر طولانی را طی می کند و همین زیارت او را به حرکت در میآورد.

 مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا در همین رابطه گریزی هم به شهدای مدافع حرم زد و گفت: شهدا مدافع حرم نه تنها حرکت کردند بلکه متوسل شدند تا جانشان را تقدیم کنند.

به گفته حجت الاسلام تسخیری خیلی از شهدای مدافع حرم، برات شهادت خود را از امام رضا (علیه السلام) گرفتند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با تصریح بر اینکه اگر محدودیت‌های کرونایی نبود، مازندران در پی بازگشت پیکر مطهر پنج شهید کربلای خان طومان، کربلای دیگری می‌شد، اضافه کرد:‌افتخار می‌کنیم که استان مازندران بیش از ۱۰ هزار ۴۰۰ شهید تقدیم نظام کرد.

حجت الاسلام تسخیری با تاکید بر اینکه مردم و مسئولان بدون استثناءمدیون خون شهدا هستند، گفت: همه باید قدر خون شهدا را بدانیم و نگذاریم کسی روی این خون‌ها پا بگذارد چرا که این خون باید جریان پیدا کند و به قیام بزرگ مهدویت متصل شود.

 مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا  در پایان خاطرنشان کرد:‌ان شاء الله  با اراده قوی ملت  شاهد نابودی  مستکبران عالم در راس آن امریکا وصهیونیسم فتنه انگیز در منطقه و عزت همه مسلمانان دنیا هستیم.

انتهای پیام/
 
اخبار مرتبط
ارسال نظرات
پر بیننده ها