رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور:

غربی ها اجازه جابجایی ارز برای خرید دارو و تجهیزات به ما نمی دهند

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور گفت: غربی ها خباثت و ضدیت خود را با جمهوری اسلامی ایران را در قضیه کرونا به خوبی نشان دادند.
کد خبر: ۹۲۸۴۷۰۶
|
۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۸

به گزارش سرویس بسیج جامعه پزشکی خبرگزاری بسیج، شاهین محمدصادقی  در خصوص تحریم های دارویی اظهار کرد: غربی ها خباثت و ضدیت خود را با جمهوری اسلامی ایران در قضیه کرونا به خوبی نشان دادند؛ بر عکس تبلیغات بسیار وسیع که دم از دلسوزی برای مردم ایران می زنند ساده ترین داروها، امکانات تحقیقاتی و موارد اولیه را در اختیار ما قرار ندادند.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور گفت: غربی ها امکان جابه جایی ارز برای خرید دارو و تجهیزات پزشکی را به ما نمی دهند؛ مردم ایرانی اسلامی از خباثت های غربی ها با خبر هستند.

وی افزود: ما چاره ای جز دست گذاشتن بر روی زانوی خود نداریم و باید به خود تکیه کنیم؛ باید از شرکت های دارویی و تولیدی، محققان داخل کشور حمایت کنیم و امکانات و تسهیلات لازم را در اختیار آن ها قرار دهیم؛ اطمینان دارم که از این مرحله هم در کنار سختی ها عبور می کنیم.

محمدصادقی با اشاره به تحریم ها تسلیحاتی در دوران دفاع مقدس بیان کرد: دست ما را برای تهیه سلاح های نظامی در دروان جنگ تحمیلی بستند اما امروز به جایگاهی رسیدیم که سلاح های ما به مراتب پیشرفته تر از سلاح های غربی هاست.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در قضیه دارو و تجهیزات پزشکی هم اگر همان اراده ای که در مسائل نظامی داشتیم امروز داشته باشیم با یاری خدا به جایگاهی می رسیم که دارو و امکانات را فراهم می می کنیم که برای آن ها هم شگفت آور باشد.

ارسال نظرات