خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در گفت‌وگو با بسیج:

قدرت ما ایمان جوانان است/ دشمن از قدرت جوانان ما وحشت دارد

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه علت فشار دشمن قدرت ما و قدرت جوانان ما است، گفت: قدرت ما از ناحیه سلاح، موشک و مهمات و ... نیست، قدرت ما از ایمان جوانان است.
کد خبر: ۹۲۸۴۷۶۳
|
۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۷

قدرت ما ایمان جوانان است/ دشمن از قدرت جوانان ما وحشت داردسردار مهدی فرجی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با بیان اینکه طرح یاوران ولایت موضوع جدید و تازه‌ای نیست، اظهار داشت: ما یاوران ولایت را اولین بار در دفاع مقدس داشتیم.

وی با بیان اینکه در دفاع مقدس شرایط خاصی داشتیم، گفت: قبل از انقلاب در کردستان جوانان ۱۶ و ۱۷ ساله ما برخورد با ضد انقلاب را مدیریت کردند و بعد از انقلاب یاوران ولایت و امام(ره) راهپیمایی‌ها را مدیریت کردند.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان افزود: در دفاع مقدس جنگ متوقف بود و حرکت به شکلی که معنا پیدا کند، نبود تا اینکه حضرت امام خمینی(ره) اجازه ورود بسیجیان را به جنگ صادر کردند و همین جوانان ۱۶ ساله وارد جنگ شدند و مسئولیت به عهده گرفتند.

وی با بیان اینکه شهید «شکری‌پور»، شهید «چیت‌ساز» و شهید «ستار ابراهیمی» همه کم سن و سال بودند، گفت: ایران در مقطع حساسی قرار دارد و کشور قوی و قدرتمند در دنیا محسوب می‌شود.

سردار فرجی با بیان اینکه علت فشار دشمن قدرت ما و قدرت جوانان ما است، عنوان کرد: قدرت ما از ناحیه سلاح، موشک و مهمات و ... نیست، قدرت ما از ایمان جوانان است.

وی با بیان اینکه ما جنگ را با جوانان ۱۶ و ۱۷ ساله مدیریت کردیم، گفت: نوجوانان ۱۴ ساله ما در جنگ علاوه بر جنگیدن ادامه تحصیل می‌دادند.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان خاطره‌ای از شهید «هاشمی» گفت: «حمید هاشمی» در صبحگاه مشترک در پادگان شهید «مدنی» دزفول در حضور فرماندهان و ۱۵ گردان گفت ما برای شهادت نیامدیم واقعا برای شهادت نیامده بودند و برای ادای تکلیف آمده بودند.

وی با بیان اینکه «حمید هاشمی» یک جوان کم سن و سالی بود و حرکتی انجام داد که با سخنرانی ایشان رزمندگان و گردان‌ها برای نبرد انرژی گرفتند و تا مدت‌ها در وجود آنها بود، ادامه داد: شنیدن سخنان این شهید بزرگوار امروز نیز به ما انرژی می‌دهد.

سردار فرجی با بیان اینکه ما افتخار می‌کنیم جوانان امروز ما در مقطعی از انقلاب و نظام هستند که می‌توانند منشا خدمات و ارزش‌های بزرگی باشند، تصریح کرد: ما ۳۶ هزار شهید دانش‌آموز داریم و خط شکنان ما در عملیات‌های والفجر ۸ و کربلای ۴ و ۵ نوجوان و جوان ۱۶ و ۱۷ ساله بودند.

وی خاطرنشان کرد: جوانان باید قدر خود را بدانند چراکه امروز در مقطعی هستند که دشمن از قدرت آنان وحشت پیدا کرده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات