خبرهای داغ:
توسط قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه قزوین برگزار شد

دوازدهمین دوره توانمندسازی امامان جماعت روستاهای هدف قرارگاه

مدیر کارگروه فرهنگی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: دوره های توانمندسازی ابزاری است برای ارتقاء سطح بینش، دانش و تبادل تجربیات امامان جماعت روستا با یکدیگر.
کد خبر: ۹۲۸۴۷۹۶
|
۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام علی ابوالقاسمی مدیر کارگروه فرهنگی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین بیان کرد: دوره های توانمندسازی امامان روستا بصورت منظم در هر ماه با موضوعات امام روستا و فعالیت های مسجد محور، چگونگی ایجاد صندوق های قرض الحسنه در روستاها، تشکیل گروه های جهادی در هر روستا، سبک زندگی ایرانی اسلامی در روستا، مدیریت ارتباطات با مردم و خودآگاهی با حضور استاتید استانی و کشوری برگزار می شود.

ابوالقاسمی در ادامه افزود، از اهداف برگزاری این دوره ها برای روحانیون مستقر در روستاها، ارتباط حضوری امامان جهت انتقال تجربیات، افزایش سطح دانش و بینش روحانیون در موضوعات مختلف، تصمیم گیری و برنامه ریزی برنامه های اجرایی کارگروه ها در روستاهای هدف قرارگاه می باشد.

مدیر کارگروه فرهنگی قرارگاه پیشرفت و آبادانی در پایان گفت، در روستاهای هنیز، زوارک، گرمارود و هرانک دهستان زوارک الموت شرقی و روستاهای آکوجان و خسرود دهستان دستجرد الموت غربی و روستای زرند دهستان چوقور طارم سفلی امام روستای ساکن با خانواده داریم.

 

1004/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار