خبرهای داغ:
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین:

حضور رزمندگان در منطقه عملیاتی شمالغرب تجلی شعار "ما می توانیم" است

سردار شاهرخی گفت: یکی از مهمترین مولفه هایی که در منطقه شمال غرب به چشم می خورد تجلی شعار ما می توانیم می باشد.
کد خبر: ۹۲۸۴۸۳۹
|
۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۴

سردار محمد شاهرخی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج پیرامون بازدید از منطقه شمالغرب و فعالیت رزمندگان تیپ82 سپاه صاحب الامر(عج) در این منطقه اظهار کرد: همکاران ما در تیپ82 سپاه قزوین در منطقه عمومی سردشت مستقر هستند و به وظیفه خود که حفظ امنیت مرزهای کشور در برابر نفوذ اشرار و آسیب هایی از این دست می باشد عمل می نمایند.

وی ادامه داد: پاسداران با روحیه ای بالا، با نشاط و آمادگی کامل در برابر هر نوع اغتشاش و ناامنی می ایستند و ماموریت خود را ادامه می دهند.

از پادرآوردن انقلاب اسلامی هدف نهایی دشمنان ما است

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) بیان کرد: انقلاب اسلامی برای خود رسالت هایی تعریف کرده است و همواره به دنبال برپایی عدالت و استقلال و آزادی و برپایی تمدن اسلامی می باشد و این آرمان ها با اهداف استکبار در مخالفت کامل قرار دارد لذا کینه و دشمنی در برابر ایران اسلامی همواره ادامه دارد.

سردار شاهرخی افزود: در حال حاضر کشور ما در تحریم اقتصادی قرار دارد و به گفته اعمال کنندگان، این تحریم ها بی سابقه هستند. دشمن تمام تلاش خود را با اشکال مختلف به کار می برد تا این مقاومت و آرمان خواهی کشورمان را بشکند، با این تفاسیر دشمن همواره و همیشه از پا درآوردن انقلاب اسلامی را در دستور کار خود دارد و ما نیز با تمام توان خود در برابر این خباثت ایستادگی می کنیم.

لمس دشواری های ایجاد امنیت در مرزهای کشور
در ادامه این گفت و گو سردار شاهرخی با اشاره به حضور مسئولین تصمیم ساز و تصمیم گیرنده استان قزوین در منطقه شمالغرب بیان کرد: نمایندگان مجلس و استاندار قزوین با پیشنهاد ما مبنی بر بازدید از مناطق عملیات شمالغرب و محل استقرار رزمندگان تیپ 82 استقبال کردند. هدف ما از این بازدید عرض خداقوت به رزمندگان بود و اینکه این عزیزان بدانند که وظیفه ای که به عهده گرفته اند برای ما بسیار حائز اهمیت می باشد.

وی ادامه داد: از طرفی مدیران تصمیم گیر و تصمیم ساز با این موضوع که امنیت با چه دشواری ای تامین می گردد آشنا شدند و این بازدید در ادامه تصمیمات و اقدامت آنها می تواند تاثیر قابل توجهی بگذارد چرا که مسئولین ما دیدند امنیت چگونه و با زحمات چه کسانی تامین می گردد.

تجلی شعار "ما می توانیم" در مناطق عملیاتی شمال غرب
فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) تصریح کرد: یکی از مهمترین مولفه هایی که در منطقه شمال غرب به چشم می خورد تجلی شعار ما می توانیم می باشد، رزمندگان ما در مناطق صعب العبور و کوهستان های سنگی شرایط بهره برداری از برق و سیستم های مخابراتی را فراهم کرده اند.
سردار شاهرخی افزود: وقتی می بینیم رزمندگانمان با اتکا به اندیشه و توان خود توانسته اند امکانات مناسبی را در آن فضا ایجاد کنند حقیقتا مشکلات آب در خوزستان و یا مشکلات مردم در مناطق محروم قزوین توجیه ندارد. با دیدن شرایط مرزی درک می کنیم که چالش هایی که با آنها در کشور رو به رو هستیم با اتکا به توان خود قابل حل هستند.

این مقام مسوول مطرح کرد: مسوولین ما در جایگاه تصمیم گیرنده و یا تصمیم ساز نیز باید به این باور برسند که نیروی داخلی ما می تواند موانع را از سر راه بردارند.

سپاه خادم ملت ایران است

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین با اشاره به این موضوع که پاسداران حاضر در مناطق مرزی علاوه بر حفاظت از مرزها در خدمت مردم نیر هستند گفت: سپاه با مردم هویت می یابد، نظامی گری بخشی از وظیفه ای است که ما به عهده داریم، برادران ما در مرزها در برابر اشرار ایستادگی می کنند و در کنار آن هر خدمتی که در توان داشته باشند در جهت رفع محرومیت به مردم ارائه می کنند و مردم هم به معنای واقعی کلمه آنها را بخشی از خانواده خود می دانند و شاهد ارتباط صمیمی مردم و نیروهای نظامی هستیم که این نشانه وحدت و لطف الهی است.

 

1004/گ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار