مدیر امور ارتباطات سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه:

مهلت شرکت در همایش ملی ادبیات مقاومت تمدید شد

مدیر امور ارتباطات سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه گفت: مهلت ارسال آثار و شرکت در همایش ملی ادبیات مقاومت ویژه گرامیداشت یاد و خاطره سردار رشید اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی تمدید شد.
کد خبر: ۹۲۸۴۸۷۳
|
۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۴

مهدی عباس‌پور امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه، اظهار کرد: با توجه به استقبال کم‌نظیر نویسندگان، هنرمندان و جامعه علمی کشور از همایش ملی ادبیات مقاومت ویژه گرامیداشت یاد و خاطره سردار رشید اسلام سپهبد شهید قاسم سلیمانی، مهلت ارسال آثار و شرکت در این همایش به تمدید شد.

وی با بیان اینکه، بر همین اساس آخرین مهلت ارسال آثار بیست و شش مهر ماه تعیین شده است، ادامه داد: علاقه مندان می توانند آثار خود را به آدرس پست الکترونیک « farhangiurmia.ir@gmail.com» ارسال کنند.

 مدیر امور ارتباطات سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه با بیان اینکه تا این لحظه آثار متعددی از طریق پست الکترونیک سازمان ارسال شده است، گفت: همایش ملی ادبیات مقاومت در موضوع‌های مفهوم مقاومت، مقاومت و امنیت، مقاومت و وفاق ملی  همچنین نقش سردار سپهبد سلیمانی در گسترش فرهنگ مقاومت در سطح کلان کشوری در قالب‌های شعر، مقاله و پوستر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظرات