خبرهای داغ:

برگزاری آزمون آزمایشی آیلتس توسط جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی

جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی، آزمون آزمایشی آیلتس را برای آن دسته از متقاضیانی که قصد دارند در مورد شرایط آزمون واقعی کسب تجربه کنند و نقاط ضعف و قدرت خود را محک بزنند، با هزینه‎ای بسیار پایین‎تر برگزار می‌کند.
کد خبر: ۹۲۸۴۹۱۰
|
۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، آزمون آزمایشی آیلتس (شبیه سازی کامل و دقیق) روز سه شنبه ششم آبان ماه ساعت 12 برگزار می‌شود و فرآیند ثبت نام از متقاضیان در جهاددانشگاهی مرکز آبرسان به عنوان مرکز منتخب برای ثبت نام انجام خواهد شد.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس ۰۴۱۳۳۳۷۰۴۳۱ و ۰۴۱۳۳۳۷۰۴۳۲ تماس حاصل کنند.

به گزارش ایسنا، آزمون‎های بین‎المللی متعددی برای سنجش میزان توانش زبانی متقاضیان برگزار می‎شود که در حال حاضر پرمخاطب‎ترین آن ها آزمون آیلتس بوده و داوطلبان شرکت در آزمون آیلتس برای نیل به اهدافی چون ادامه تحصیل، مهاجرت و اخذ اقامت برای کشورهای مختلف در این آزمون شرکت می‎کنند.

این آزمون در شهرهای مختلف از جمله تبریز در فواصل زمانی مختلف اجرا می‎شود و هزینه شرکت در این آزمون حدود 50میلیون ریال است، اما جهاددانشگاهی به منظور کسب تجربه در مورد شرایط آزمون واقعی با هزینه‎ای بسیار پایین‎تر، محک زدن توانایی‎ها و اطلاع از نقاط ضعف و قوت، آزمون‎های آزمایشی آیلتس را برگزار می‌کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها