موفقیت بانوی خارگی در اجرای پروژه سیمرغ قله‌های ایران

رئیس هیئت کوهنودی خارگ گفت: مرضیه ناصری به عنوان نائب رئیس هیات کوهنوردی جزیره خارگ توانستند بام ۳۱ استان کشور را فتح نمایند و این نشان را کسب کند.
کد خبر: ۹۲۸۴۹۳۲
|
۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۱
موفقیت بانوی خارگی در اجرای پروژه سیمرغ قله‌های ایران
به گزارش خبرگزاری بسیج از خارگ، محمدرضا دشتی زاده رئیس هیات کوهنوردی جزیره خارگ در گفتگو با خبرنگار بسیج اظهار کرد: افتخاری دیگر برای کوهنوردی جزیره خارگ رقم خورد، مرضیه ناصری از کوهنوردان جزیره خارگ توانست با تلاش و کوشش خود پروژه ملی سیمرغ که در ایران از اعتبار بالایی برخوردار است را به پایان برسانند.

دشتی زاده گفت: در این پروژه کوهنوردان باید به ۳۱ قله ۳۱ استان کشور صعود نمایند و پس از اجرای آن کتابچه صعود را تقدیم فدراسیون کوهنوردی و صعود های ورزشی ایران نموده و پس از تایید کارشناسان مفتخر به کسب مدال ملی سیمرغ خواهند شد.

وی افزود: ناصری به عنوان نائب رئیس هیات کوهنوردی جزیره خارگ توانستند بام ۳۱ استان کشور را فتح نمایند و این نشان را کسب کند.

رئیس هیات کوه نوردی خارگ تصریح کرد: تاکنون از، بین ملیونها کوهنورد حدود ۱۷۰ کوهنورد توانسته اند در کشور به این نشان ملی دست یابند که خود نشانگر سخت بودن این مسیر طاقت فرسا میباشد.

وی خاطر نشان کرد: در ادامه شاهد بروز توانمندی های بالقوه و بالفعل کوهنوردان جزیره خارگ در تمام عرصه های اختصاصی خواهیم بود.

پایان خبر/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار