مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا:

رجعت پیکر شهدا تحول آفرین است

 مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا تاکید کرد:‌رجعت پیکر شهدا تحول عظیمی دیگری در نظام جمهور‌ی اسلامی بویژه استان مازندران بوجود می آورد.
کد خبر: ۹۲۸۴۹۴۱
|
۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۰۲:۰۲
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سرهنگ پاسدار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا و حجت الاسلام غلامحسن تسخیری مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا بهمراه، سردار حمید رضا رستمیان فرمانده سابق لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا و سردار احمد برسلانی فرمانده عملیاتی لشکر ۲۵ کربلا  با خانواده شهید مدافع حرم کربلای خان طومان شهید  حسن رجایی فر دیدار کردند.

در این دیدار حجت الاسلام غلامحسن تسخیری مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا با تبریک و تسلیت به خانواده معظم شهید رجایی فر، با اشاره به اینکه شهدا زنده هستند، گفت:‌خیر شهدا برای نظام و انقلاب اسلامی همیشه هست.

حجت الاسلام غلامحسن تسخیری تاکید کرد:‌رجعت پیکر شهدا تحول عظیمی دیگری در نظام جمهور‌ی اسلامی بویژه استان مازندران بوجود می آورد . لذا فرزندان شهدا  ان شاء الله ادامه دهنده را ه شهدا باشند. 

مسئول دفترنمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا با بیان اینکه دیدار با خانواده شهدا افتخاری بزرگ است، ادامه داد: شهید حسن رجایی فر از یک روستا به سمت دفاع از حریم انقلاب اسلامی و اهل بیت (ع) حرکت کرد؛ و لذا خانواده این شهید ایثاگری، شجاعت، شهامت  و شجاعت  به خرج  داد تا فرزندش را تربیت کند.
 

حجت الاسلام تسخیری با تصریح بر اینکه شهید حسن رجایی فر در مسیر اسلام و حفظ انقلاب اسلامی به تاسی از امام حسین (ع) گام برداشت، گفت:‌شهید رجایی فر مدافع حریم اهل  بیت (ع) شد و ان شاءالله خداوند عاقبت ما را هم ختم به شهادت کند.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا در پایان تاکید کرد: باید شهدا را از خود راضی نگه بداریم چرا که نسبت به انقلاب وظیفه و مسئولیت داریم تا با کمک نائب المهدی این انقلاب را به دست صاحب اصلی اش برسانیم.

انتهای پیام/
اخبار مرتبط
ارسال نظرات
پر بیننده ها