مدیرکل کمیته امداد ایلام گفت: با مشارکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) ۶ هزار ۱۷۵و بسته نوشت‌افزار در اجرای پویش مشق احسان به دانش‌آموزان کم‌برخوردار این استان اهدا شد.
کد خبر: ۹۲۸۴۹۵۳
|
۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج ، قنبر موسی‌نژاد در حاشیه اجرای پویش ملی مشق احسان ویژه اهدای نوشت‌افزار به دانش‌آموزان مناطق کم‌برخوردار در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این به پویش به همه دانش‌آموزان تحت پوشش کمیته امداد استان و شهرستان‌ها متناسب با هر مقطع تحصیلی نوشت‌افزار رایگان اهدا می‌شود.

وی یادآور شد: محتوای این بسته نوشت‌افزار شامل کیف، دفتر و سایر نیازمندی‌های تحصیل است و هر بسته ۲ میلیون ریال ارزش ریالی دارد.

وی افزود: در شرایط امروز با توجه به شیوع بیماری کرونا و نیاز به آموزش مجازی، دانش‌آموزان کم‌برخوردار علاوه نوشت‌افزار به گوشی‌های هوشمند و تبلت نیز نیازمند هستند.

موسی‌نژاد از خیرین و مردم استان خواست: در حد توان خود به این دانش‌آموزان کمک کنند تا هیچ‌ دانش‌آموزی به علت مسایل مالی از تحصیل بازنماند.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با بیان اینکه در بررسی بعمل آمده توسط کمیته امداد استان ۳۰ درصد از دانش‌آموزان استان از وسایل ارتباط مجازی جهت تحصیل محروم هستند، افزود: طی تفاهم‌نامه‌ با کارخانه‌های تولید داخل، مقرر شده است با ارزش سرانه ۳۰ میلیون ریال، تبلت مورد نیاز تحصیل دانش‌آموزان ایلامی تحویل شود.

موسی‌نژاد اضافه کرد: با هماهنگی انجام شده با کمیته امداد مرکز نیز به هر میزان که خیرین استان کمک کنند مابقی مبلغ جهت خرید تبلت برای دانش‌آموزان محروم استان را کمیته امداد پرداخت می‌کند.

وی از کمک پنج میلیارد ریالی خیرین و مردم استان جهت خرید تبلت و وسایل الکترونیکی دانش‌آموزان کم‌برخوردار خبر داد: و افزود: امیدواریم در آینده نزدیک با افزایش کمک‌های نقدی خیرین و مردم استان بتوانیم تعدادی تبلت و وسایل الکترونیکی جهت آموزش مجازی به دانش‌آموزان کم‌برخودار اهدا کنیم.

این پویش با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، معاون سیاسی امنیتی استاندار، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) ایلام و رییس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) غرب کشور برگزار شد.

ارسال نظرات