آغاز پویش سراسری لبخند رضایت همزمان با سراسر کشور در کردستان

همزمان با سراسر کشور پویش سراسری لبخند رضایت در استان کردستان و با محوریت مدارس مناطق محروم آغاز شد.
کد خبر: ۹۲۸۴۹۹۶
|
۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،  مومنی رییس بسیج فرهنگیان استان کردستان ظهر امروز در آغاز این پویش در سنندج اظهار کرد:بسیج فرهنگیان در راستای نهضت کمک مومنانه شروع به کار کرد و علاوه بر تولید و توزیع رایگان ماسک در مناطق محروم استان شاهد فعالیت ۲۹ گروه جهادی فرهنگیان اقدام به توزیع اقلام بهداشتی و بسته‌های معیشتی نماییم.

وی افزود: همزمان با دهه آخر صفر و همگام با سراسر کشور پویش لبخند رضایت در نقاط محروم و حاشیه‌ای شهر‌های مختلف استان آغاز شده است و امیدواریم با مشارکت خیرین استان بتوانیم لبخند را بر لبان دانش آموزان نیازمند بیاوریم.

محمد رشید قربانی مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان نیز در این مراسم اظهار کرد: تجربه موفق رزمایش کمک مومنانه در استان وجود دارد و خرسندیم که این اقدامات خیرخواهانه در قالب پویش لبخند رضایت تداوم دارد.

وی افزود: پس از فرمان مقام معظم رهبری در خصوص کمک مومنانه شاهد انسجام هرچه بیشتر اقدامات خیرخواهانه در کشور بودیم.

قربانی خاطرنشان کرد: متاسفانه فرهنگ مصرف گرایی در جامعه ریشه دوانده است و همین امر موجب تحمیل هزینه‌های مازاد بر خانواده‌ها شده است و در کنار این مبحث نیز تحریم‌ها و برنامه ریزی‌ها و مدیریت‌های ضعیف نیز بر این مشکلات افزوده است.

وی افزود: متاسفانه شاهد افراد نیازمند فراوانی در جامعه هستیم و نیاز است که همه متمولان در خصوص کمک به این نیازمندان احساس مسئولیت کنند.

حسن عسکری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج نیز در این مراسم به اقدامات انجام شده بسیج فرهنگیان و بسیج دانش آموزی این ناحیه در خصوص مقابله با ویروس کرونا و کمک‌های مومنانه اشاره کرد و گفت: افتتاح دو کارگاه تولید ماسک، توزیع ۱۷ هزار ماسک در بین دانش آموزان مناطق محروم و حاشیه‌ای سنندج، توزیع دو هزار و ۱۰۰ بسته بهداشتی، توزیع دو هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی در بین دانش آموزان مناطق حاشیه نشین از جمله این اقدامات بوده است.

وی افزود: کمک‌های مومنانه با مشارکت خیرین سنندجی همچنان ادامه دارد و بدون شک در قالب پویش لبخند رضایت نیز شاهد نقش آفرینی خیرین خواهیم بود.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات