فرمانده سپاه محمودآباد از آغاز مرحله سوم کمک مومنانه در سطح شهرستان خبر داد و گفت: ۵۰۰ بسته معیشتی و ۳۰۰ بسته لوازم التحریر در آغازین روز از مرحله سوم نهضت کمک مومنانه به نیازمندان اهدا شد.
کد خبر: ۹۲۸۵۰۲۶
|
۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۵
ملتی که هنر شهادت دارد،سربلند است / آغاز مرحله سوم نهضت کمک مومنانه در شهرستان
 
سرهنگ اسماعیل ابراهیم‌نژاد پیش از ظهر امروز  در گفت و گو خبرنگار بسیج در ساری، ضمن تسلیت ایام عزاداری رحلت پیامبر اعظم(ص) ، شهادت امام حسن مجتبی و شهادت امام رضا(ع) و همچنین تبریک و تسلیت برای بازگشت پیکر مطهر پنج شهید والامقام کربلای خان طومان ،از توزیع ۵۰۰ بسته معیشتی در آغاز مرحله سوم  نهضت کمک مومنانه در شهرستان خبر داد و گفت:‌  در کنار بسته‌های معیشتی ۳۰۰ بسته لوازم التحریر نیز برای دانش‌آموزان نیازمند تهیه شد.

اسماعیل نژاد تهیه این تعداد از بسته های معیشتی را در اولین روز از مرحله سوم نهضت کمک مومنانه در دهه آخر صفر خواند و گفت:‌نهضت کمک های مومنانه تا آخر روز ماه صفر در سطح شهر و سرخرود ادامه دارد.
 
فرمانده سپاه محمودآباد در ادامه به بازگشت پیکر مطهر پنج شهید مدافع حرم کربلای خان طومان هم اشاره کرد و گفت:‌بازگشت پیکرهای مطهر شهدا سبب احیای روحیه ایثار و شهادت در جامعه می شود.
 
ابراهیم نژاد با رشد و پیشرفت انقلاب اسلامی را مرهون روحیه شهادت طلبانه دانست و خاطرنشان کرد:‌ زمان شاید روی همه چیز گرد کهنگی بپاشد اما می بینیم که پس از پنج سال از بازگشت پیکر مطهر شهدا، فرهنگ مقاومت و شهادت  در جامعه احیا می شود.
 
فرمانده سپاه محمودآباد در پایان با یادآوری این مطلب که هر چه برای شهدا کار کنیم کم است، تصریح کرد:‌این ایام بهترین فرصت برای تجدید پیمانی دوباره با آرمان های شهدای والامقام است و باید بدانیم ملتی که هنر شهادت دارد سربلند است.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها