خبرهای داغ:

بازدید مسئولان مدیریت شهری شاهرود از شرکت مهندسی پوشا سازه فلزی پویا

شهردار شاهرود، گفت: قرارداد ساخت سازه‌های فلزی پل‌های طبیعت و شاهوار با شرکت مهندسی پوشا سازه فلزی پویا بسته و ساخته می‌شود.
کد خبر: ۹۲۸۵۰۵۲
|
۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، علیرضا حاجی محمد علی در بازدید میدانی از شرکت مهندسی فلزی پویا که با حضور ریاست و تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر شاهرود برگزار شد، با بیان اینکه در این شرکت ابتدا تولید سازه مورد نظر توسط مهندسان و طراحان متخصص طراحی شده و سپس نقشه‌های ساخت و برنامه و روند تولید مشخص می‌شود، افزود: در مرحله بعد نقشه‌ها دفتر فنی کارخانه ارسال تا مراحل برش و اتصالات مشخص شود.
وی ضمن بیان این مطلب که طرح تکمیلی به مرحله اجرا رفته برشکاری جوشکاری و سایر مراحل انجام شده و در نهایت انتقال و در محل مورد نظر توسط کارشناسان شرکت نصب خواهند شد، ابراز داشت: این شرکت یکی از بزرگترین شرکت‌های ساخت سازه‌های فلزی با پنج سالن تولید و سه شیفت کاری و حدود ۱۳۰ نفر نیروی انسانی متخصص بی شک یکی از واحد‌های تولیدی شاخص در کشور است.
شایان ذکر است، شهردار شاهرود با اشاره به اینکه ساخت سازه‌های فلزی پل شاهوار و طبیعت از هفته آینده آغاز و ظرف مدت ۴ ماه نصب خواهد شد، اظهار داشت: به گفته مدیر عامل شرکت ذکر شده خط تولید ویژه و سالن اختصاصی جهت ساخت سازه‌های پل طبیعت و شاهوار در راستای تسریع عملیات ساخت اختصاص داده خواهد شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها