خبرهای داغ:
نماینده مردم بوئین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی

هر چه از عمر انقلاب می گذرد، ابعاد خدمات سپاه نمایان تر می شود

عباسپور گفت: هرچه از عمر انقلاب می گذرد این ابعاد خدمات گسترده و وسیع سپاه پاسداران در حوزه های مختلف را می توان دید که به نمایش گذاشته می شود.
کد خبر: ۹۲۸۵۱۰۸
|
۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۸

روح اله عباسپور نماینده مردم بوئین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین با اشاره به سفر اخیر مسوولان استانی به مناطق عملیاتی شمالغرب کشور بیان کرد: سفر به مناطق عملیاتی شمالغرب کشور برای مجمع نمایندگان استان و استاندار به دعوت فرماندهی سپاه استان، بسیار ارزشمند و پربار بود.

وی گفت: در این سفر از نزدیک با رزمندگان وطن که در آن مکان و فضا مشغول خدمتگزاری و حفظ و حراست از حدود جمهوری اسلامی بودند قرار گرفتیم.

نماینده مردم بوئین زهرا اظهار کرد: انسان وقتی به آن مکان سفر می کند بیشتر به این جمله امام راحل پی می برد که اگر سپاه نبود کشور نبود. هرچند که این جمله امروز در حجاب مانده است.

عباسپور در ادامه عنوان کرد: هرچه از عمر انقلاب می گذرد این ابعاد خدمات گسترده و وسیع سپاه پاسداران در حوزه های مختلف را می توان دید که به نمایش گذاشته می شود.

وی افزود: در قله های سربه فلک کشیده مناطق شمالغرب کشور به خوبی می توان دید که رزمندگان با سختی آنها را از دست گروه های تروریستی خارج کرده و در این مسیر شهید داده اند و در اوج اقتدار به حفظ حدود ایران اسلامی می پردازند.

نماینده مردم بوئین زهرا در ادامه در مقایسه مناطق مرزی عراق و ترکیه با ایران تصریح کرد: جمهوری اسلامی و رزمندگان ایرانی اسلامی تحت فرمان سپاه در اوج کرامت و اقتدار به منظور حفظ امنیت ایران اسلامی نهایت سعی و کوشش خود را انجام می دهند.

عباسپور اضافه کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در طول هشت سال دفاع مقدس، حماسه خلق کرد و امروز در شرایط و امکانات بیشتر و بهتر با امکانات دفاعی بسیار پیشرفته نسبت به ایجاد امنیت مردم اقدام می کند و ما وظیفه داریم با آنها همراه باشیم و برای رفع مشکلات مردم تلاش نماییم.

وی در پایان ضمن تقدیر از حضور سپاه استان قزوین در مناطق مرزی شمالغرب کشور گفت: قدردان سپاه صاحب الامر(عج) قزوین هستیم که با تمام مشکلات و سختی ها توانسته اند با اقتدار امنیت موجود را در مناطق مرزی شمالغرب کشور ایجاد نمایند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار