خبرهای داغ:

بسیج ادارات چشم بینا و بازوی توانا برای رفع مشکلات

معاون استاندار و فرماندار شهرستان شاهرود گفت: بسیج ادارات چشم بینا و بازوی توانا برای رفع مشکلات در ادارات و شهرستان است.
کد خبر: ۹۲۸۵۱۷۵
|
۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، نادر فخری در دیدار جانشین سپاه ناحیه شاهرود و فرماندهی و شورای حوزه بسیج ادارات الحدید در سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدا با بیان اینکه امام راحل و مقام معظم رهبری در بیانات خود بر وجود و اهمیت بسیج و بسیجیان در حفظ و حراست از دستاورد‌های انقلاب اسلامی تاکید دارند افزود: بسیج ادارات چشم بینا و بازوی توانا برای رفع مشکلات در ادارات و شهرستان است و این اهمیت این نهاد مقدس را نشان می‌دهد.
وی با تاکید بر برگزاری جلسات مدون در راستای ماموریت‌های بسیج ادارات با فرماندهان و شورای پایگاه‌های بسیج ادارات گفت: هر کجا که در ادارات و شهرستان مشکلی باشد، باید بسیج ادارات در راستای رفع آن به مجموعه ادارات کمک کند.
فخری با بیان اینکه شرایط کشور سخت است افزود: باید همه کمک کنیم در رفع مشکلات و در هر جایگاهی که هستیم باید درست و دقیق مدیریت کنیم.
وی با حمایت از بسیج و بسیج ادارات و همکاری با این نهاد مقدس بر توجه به جلسات مشورتی در بسیج ادارات تاکید کرد و افزود: کسی که با عشق وارد بسیج می‌شود را باید ارج و احترام کرد چرا که در بسیج فقط خدمت و کار خالصانه برای مردم و نظام است و بس.
بسیج ادارات چشم بینا و بازوی توانا برای رفع مشکلات
ارسال نظرات
پر بیننده ها