مسئول دفتر نما یند گی، ولی فقیه در سپاه الغدیر یزد:
وی بیان داشت: اگر مردم وملت درکنار هم و ولایت فقیه با هم گره خورده باشند واین اتصال وارتباط برقرارباشد به هیچ وجه این نظام دینی وفرهنگ غنی اسلام شکست نخواهد خورد.
کد خبر: ۹۲۸۵۲۰۴
|
۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد، آئین تکریم و معارفه مسئول جدید دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج بهاباد با حضور حجت الاسلام گند می‌مسئول دفتر نما یند گی، ولی فقیه در سپاه الغدیر یزد، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد و جمعی از پاسداران درمحل سالن اجتماعات حوزه مقاومت شهید محلاتی بهاباد برگزار شد.
حجت الاسلام علی گندمی در این مراسم با قدردانی از زحمات حجت الاسلام زارعیان و آرزوی موفقیت برای مسئول جدید معنویت را شاخصه و تفاوت اصلی سپاه و دیگر نهاد‌ها و ارگان‌ها دانست و افزود: معنویت یکی از شاخصه‌ها و برتری‌های سپاه نسبت به دیگر مجموعه‌ها است که مرهون زحمات حوزه نمایندگی، ولی فقیه در سپاه است.
وی با بیان اینکه امروز دشمنان اسلام توطئه‌های خود را ناکام دیده‌اند و فهمیده‌اند که با منش خود نمی‌توانند در برابر دین قرار بگیرند افزود: همین موضوع هم سبب شده که امروز دشمن با سوء استفاده از باور‌های دینی مردم، اقدام به ورود تحریف در دین کرده و سعی می‌کنند که به وسیله اسلام آمریکایی و شیعه انگلیسی، ارزش‌های ناب اسلامی و شیعی را از ما بگیرد.
این روحانی با بیان اینکه ما در ابعاد مختلف با استکبارجهانی تفاوت هائی داریم تصریح کرد:ما در ابعاد مختلف با استکبارجهانی تفاوت هائی داریم و، اما یک تجربه‌ای داریم که امروز دررابطه با این موضوع هم ما وهم استکبار به این نتیجه رسیده ایم که ازباب اتفاق امروز با استکبارجهانی هم نظر شده ایم که اگر ازباب دین واسلامی خود یک امام مقتدر نداشته باشیم آن امام در جامعه قدرتی نداشته باشد واگر واگر در جامعه امامی باشد و مردم حضور نداشته باشند این مردم در برابر استکبار هیچ خطری نخواهند داشت.
مسئول حوزه نمایندگی، ولی فقیه در سپاه الغدیر استان در ادامه با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران تحولی عظیم در روشنگری جهان اسلام ایجاد کرده است، یادآورشد: ولایت مداری و انقلابی گری را نباید هرگز فراموش نکیم.
وی بیان داشت: اگر مردم وملت درکنار هم و ولایت فقیه با هم گره خورده باشند واین اتصال وارتباط برقرارباشد به هیچ وجه این نظام دینی وفرهنگ غنی اسلام شکست نخواهد خورد.
مسئول حوزه نما یند گی، ولی فقیه در سپاه الغدیر استان یزد تشکیل شورا‌های اندیشه‌ورز در حوزه‌های مختلف را موثرترین راه برای استفاده بهینه از ظرفیت‌های بومی دانست و از تشکیل دبیرخانه مشترک نیرو‌های مسلح در استان یزد خبر داد وگفت: این دبیرخانه به زودی دراستان یزد افتتاح خواهد شد.
وی تصریح کرد: مشارکت نیرو‌های مسلح در طرح‌های عمرانی، آبادانی و اردوهای جهادی با محوریت محرومیت‌زدایی، صدور بیانیه‌های مشترک در مناسبت‌های ملی و مذهبی و همچنین مسائل روز جامعه، برنامه‌ریزی برای چگونگی مشارکت نیرو‌های مسلح در ساماندهی مسائل فرهنگی، اقتصادی و احتماعی استان و همچنین تشکیل شورای ایده پردازی و اندیشه‌ورز، از دیگر اهداف و وظایف تعیین شده برای دبیرخانه مشترک نیرو‌های مسلح در استان یزد است.
وی در پایان یکپارچگی، انسجام درونی و پیروی مطلق از ولایت فقیه را مهمترین ویژگی سربازان انقلاب در نیروی انتظامی، بسیج و سپاه پاسداران عنوان کرد و خطاب به مسئولان و دست‌اندرکاران نظام، گفت: استفاده از ظرفیت‌های بومی در حوزه‌های مختلف موثرترین راهکار برای ایجاد زمینه توسعه بیش از پیش کشور است.

درپایان از زحمات "حجت الاسلام علی اکبرزارعیان" قدردانی و حجت الاسلام "هادی عامری" به عنوان مسئول جدید نمایندگی، ولی فقیه درناحیه مقاومت بسیج بهاباد معرفی شد.
ارسال نظرات