خبرهای داغ:
سرهنگ زبیدی: این رزمایش توسط ۳۰ گروه جهادی در ۳۰ نقطه از شهرستان باغملک و با سازماندهی همزمان ۸۰۰ نفر از جهادگران کارخود را آغاز کرده است.
کد خبر: ۹۲۸۵۲۴۹
|
۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۷

به گزارش بسیج  اولین رزمایش جهادی جهادگران با حضور سردار زهرایی به صورت ویدئوکنفرانس با مسئول بسیج سازندگی خوزستان، فرمانده سپاه ناحیه باغملک و مسئولین شهرستان با رمز یا زهرا (س) آغاز این رزمایش را در شهرستان باغملک اعلام کرد.

سردار زهرایی رییس سازمان بسیج سازندگی کشور در سخنرانی ویدئوکنفرانس بیان کرد: سعی داریم حتما در مناطق محروم خوزستان حضور پیدا کنیم و در تلاش هستیم تا در برنامه های عمرانی خود محرومیت زدایی نقاط مختلف خوزستان را در دستور کار برنامه و بودجه قرار دهیم.

سرهنگ زبیدی، مسئول بسیج سازندگی خوزستان، با اشاره به برگزاری اولین رزمایش جهادی جهادگران بسیج سازندگی سپاه ولی عصر (عج) خوزستان در شهرستان باغملک، گفت: این رزمایش توسط ۳۰ گروه جهادی در ۳۰ نقطه از شهرستان و با سازماندهی همزمان ۸۰۰ نفر از جهادگران کارخود را آغاز کرده و در این حرکت جهادی تعمیر و بازسازی منازل محروم و اعزام اکیپ پزشکی صورت گرفته است.

او افزود: این نیروهای جهادی با هم افزایی بسیج سازندگی، ادارات و ارگان ها، خیرین و مردم شهرستان برای تامین مصالح ساختمانی و ابزار آلات کارعمرانی در راستای کمک به محرومان و محرومیت زدایی با تعمیر خانه های خانواده های بی بضاعت کار خود را انجام می دهند.

مسئول بسیج سازندگی خوزستان در ادامه اظهار کرد: این حرکت جهادی می تواند الگویی برای تمام شهرهای استان خوزستان به ویژه مناطق محروم باشد، تا عمران و آبادانی در تمام نقاط خوزستان ایجاد شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها