خبرهای داغ:

اولین رزمایش جهادی جهادگران کشور در خوزستان برگزار شد

اولین رزمایش جهادی جهادگران بسیج سازندگی در کشور توسط نیروهای جهادی بسیج سازندگی شهرستان باغملک اجرا شد.
کد خبر: ۹۲۸۵۲۵۰
|
۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از باغملک، اولین رزمایش جهادی جهادگران با حضور سردار محمد زهرایی به صورت ویدئوکنفرانس با مسؤول بسیج سازندگی خوزستان، فرمانده سپاه ناحیه باغملک و مسؤولین شهرستان با رمز یا زهرا(س) آغاز این رزمایش را در شهرستان باغملک اعلام کرد.

سردار زهرایی رییس سازمان بسیج سازندگی کشور در سخنرانی ویدئوکنفرانس اظهار کرد: سعی داریم حتما در مناطق محروم خوزستان حضور پیدا کنیم و در تلاش هستیم تا در برنامه‌های عمرانی خود محرومیت‌زدایی نقاط مختلف خوزستان را در دستور کار برنامه و بودجه قرار دهیم.

در ادامه سرهنگ یونس زبیدی، مسؤول بسیج سازندگی خوزستان، با اشاره به برگزاری اولین رزمایش جهادی جهادگران بسیج سازندگی سپاه ولیعصر(عج) خوزستان در شهرستان باغملک عنوان کرد: این رزمایش توسط ۳۰ گروه جهادی در ۳۰ نقطه از شهرستان و با سازماندهی همزمان ۸۰۰ نفر از جهادگران کارخود را آغاز کرده و در این حرکت جهادی تعمیر و بازسازی منازل محروم و اعزام اکیپ پزشکی صورت گرفته است.

وی افزود: این نیروهای جهادی با هم‌افزایی بسیج سازندگی، ادارات و ارگان ها، خیرین و مردم شهرستان برای تامین مصالح ساختمانی و ابزار آلات کارعمرانی در راستای کمک به محرومان و محرومیت زدایی با تعمیر خانه‌های خانواده‌های بی بضاعت کار خود را انجام می‌دهند.

مسؤول بسیج سازندگی خوزستان تصریح کرد: این حرکت جهادی میتواند الگویی برای تمام شهرهای استان خوزستان به ویژه مناطق محروم باشد، تا عمران و آبادانی در تمام نقاط خوزستان ایجاد شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها