معاون روابط عمومی سپاه قدس گیلان در بازدید از خبرگزاری فارس:
معاون روابط عمومی سپاه قدس گیلان یکی از وظایف رسانه‌ها را جلوگیری از انحراف اخبار دانست و گفت: رسانه‌های معاند همواره به دنبال ایجاد تشویش علیه کشور و انقلاب در زمینه‌های مختلف هستند.
کد خبر: ۹۲۸۵۲۷۸
|
۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، سرهنگ کامران کوچکی نژاد امروز با حضور در تحریریه فارس گیلان با مدیر و خبرنگاران این رسانه دیدار و گفت‌وگو کرد.

معاون روابط عمومی سپاه قدس گیلان با اشاره به نقش مهم رسانه در عصر امروز اظهار کرد: ارسال و دریافت اخبار در عصر امروز با سرعت زیادی در حال انتقال است و این کار خبرگزاری‌ها را در عرصه اطلاع‌رسانی دقیق و به‌موقع سخت می‌کند.

وی با بیان اینکه فعالیت فارس گیلان در پوشش اخبار و فعالیت‌های کرونا دقیق و به‌موقع بود، گفت: سپاه قدس نیز از روزهای نخست کرونا تاکنون در عرصه جلوگیری از شیوع کرونا، طرح مواسات، گندزدایی و غیره در حال فعالیت است که این خبرگزاری توانست همه فعالیت‌ها را به‌خوبی اطلاع‌رسانی کند.

کوچکی نژاد یکی از وظایف رسانه‌ها را جلوگیری از انحراف اخبار دانست و افزود: رسانه‌های معاند همواره به دنبال ایجاد تشویش علیه کشور و انقلاب در زمینه‌های مختلف هستند و از رسانه‌های انقلابی انتظار می‌رود با رصد اخبار، توطئه‌های دشمن را خنثی کنند.

انتهای پیام/

 
ارسال نظرات