خبرهای داغ:
آموزش مقدماتی بسیج ویژه بسیجیان پایگاه بسیج خواهران ام ابیها روستای مهنان حوزه بسیج حضرت زینب(س) در حسینیه این روستا برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۸۵۲۹۷
|
۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت زینب(س) از برگزاری آموزش مقدماتی بسیج ویژه بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج خواهران ام ابیها با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی در حسینیه روستای مهنان خبر داد و گفت : این دوره از کلاس های آموزشی ویژه بسیجیان جدید الورود به بسیج بوده و با گذراندن این کلاس ها بسیجیان از عضویت عادی به فعال تبدیل عضویت می شوند ، بسیجیان در این دوره از کلاس ها با فرهنگ و تفکر بسیجی و انقلاب اسلامی آشنا وآماده ایفاء نقش در عرصه های مختلف و ماموریت های بسیج می شوند.

گلزار رنجبر اضافه کرد: کلاس های آموزش مقدماتی بسیج علاوه بر افزایش مهارت های رزمی شامل آشنایی با اصطلاحات نظامی ، آشنایی با بسیج و انقلاب اسلامی به تقویت بنیه اعتقادی و دینی نیز می پردازد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت زینب(س) در ادامه گفت : این دوره به مدت 3 روز به صورت نیمه وقت و در پایان دوره گواهی شرکت در دوره آموزشی مقدماتی بسیج برای بسیجیان صادر خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار