خبرهای داغ:

۳۱ وکیل نیکوکار، مشاور حقوقی مددجویان کمیته امداد استان سمنان

رئیس اداره حقوقی و امور نمایندگان کمیته امداد استان سمنان از همکاری ۳۱ وکیل نیکوکار در ارائه مشاوره حقوقی به مددجویان و همکاری با کمیته امداد استان سمنان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۸۵۳۵۲
|
۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۶
۳۱ وکیل نیکوکار، مشاور حقوقی مددجویان کمیته امداد استان سمنانبه گزارش خبرگزاری بسیج از استان سمنان، حمید مداح بابیان اینکه در شش‌ماهه نخست سال جاری مددجویان استان سمنان از ۸۴ مشاوره حقوقی رایگان کمیته امداد بهره‌مند شدند، تصریح کرد: به دلیل شیوع کرونا، میز خدمت حضوری برای مشاوره مددجویان در امور حقوقی برگزار نشده و مشاوره‌های وکلای نیکوکار به‌صورت تلفنی ارائه‌شده است.
وی تصریح کر: برای ۱۲ فقره پرونده رأی (له) صادر و حکم هفت پرونده اجراشده است.
رئیس اداره حقوقی و امور نمایندگان کمیته امداد استان سمنان از تنظیم و تهیه ۱۷ دادخواست، ۲۶ لایحه دفاعیه و ارائه به مراجع قضایی خبر داد و گفت: شرکت در پنج جلسه و ارائه یک شکوائیه برای دفاع از حقوق مددجویان انجام‌شده است.
رئیس اداره حقوقی و امور نمایندگان کمیته امداد استان سمنان گفت: با امضای تفاهم‌نامه سه‌جانبه میان کمیته امداد، سازمان بهزیستی و کانون خدمات الکترونیک قضایی، مددجویان کمیته امداد و بهزیستی از پرداخت هزینه‌های اداری در دفاتر خدمات الکترونیک قضایی معاف شدند.
مداح به معافیت مددجویان تحت حمایت این نهاد از هزینه‌های دادرسی اشاره کرد و افزود: ضروری بود که مددجویان از هزینه‌های اداری نیز معاف شوند که این تفاهم به دنبال رسیدن به چنین مقصودی است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها