خبرهای داغ:
فرمانده قرارگاه شهید ناصری خراسان جنوبی:

کمک 50میلیارد تومانی مردم خراسان جنوبی در رزمایش کمک مومنانه

فرمانده قرارگاه شهید ناصری خراسان جنوبی گفت: در راستای نهضت کمک مومنانه تاکنون 50 میلیارد تومان در بخش‌های مختلف جهیزیه، بسته معیشتی، غذای گرم، کارت هدیه، اجاره منزل و وام در خراسان جنوبی توزیع شده است.
کد خبر: ۹۲۸۵۳۵۴
|
۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سردار غلامعلی تناکی فرمانده قرارگاه شهید ناصری استان امروز در مراسم آغاز مرحله سوم از گام دوم کمک های مومنانه در حسینیه جماران بیرجند اظهار داشت: به دنبال اجرای فرمان مقام معظم رهبری در کمک مومنانه نهادهای مختلف نظامی، انتظامی و گروه‌های جهادی تلاش کردند که اقداماتی را انجام دهند تا فرمان مقام معظم رهبری بر زمین نماند که با اجرای این رزمایش در گام‌های مختلف اتفاقات خوبی رخ داد.

وی گفت: تاکنون بیش از 50 میلیارد تومان کمک مومنانه توسط مردم خراسان جنوبی در بخش‌های مختلف جهیزیه، بسته معیشتی، غذای گرم، کارت هدیه و وام  توزیع شده است.

فرمانده قرارگاه شهید ناصری خراسان جنوبی با بیان اینکه همکاران ما 70 میلیون تومان از حقوقشان را برای این مرحله از کمک مومنامه اختصاص دادند، افزود: مجموع کمک ها در این مرحله بیش از 33 میلیارد و 700 میلیون ریال شامل کارت هدیه، بسته معیشتی، لوازم التحریر، جهیزیه، وام قرض الحسنه و قرص نان، گوشت و غذای گرم می باشد.

وی گفت: کمیته امداد امام (ره) استان در بحث بسته‌های معیشتی هزار و 772 بسته معیشتی، اداره کل اوقاف و امور خیریه 2 هزار و 280 بسته معیشتی و بهزیستی هم 2 هزار و 574 کیلوگرم گوشت و 21 فقره پرداخت اجاره بهای منزل را انجام داد و هلال احمر استان هم 550 بسته معیشتی و هزار و 141 بسته بهداشتی و پنج هزار و 500 جفت کفش و 19 قلم وسایل سرمایشی، آستان قدس رضوی نیز چهار و هزار و 300 قرص نان و بانک‌ها 700 فقره وام قرض‌الحسنه و هیئت مذهبی هزار و 226 بسته معیشتی اهداء کردند.

سردار تناکی افزود: قرارگاه شهید ناصری در سال های اخیر، 14 سیل بند بزرگ برای روستانشینان مرزی، 62 منزل مسکونی برای مددجویان بهزیستی، 68 مسجد و 90 سرویس بهداشتی احداث و مرمت کرده است.

وی اظهار کرد: قرارگاه شهید ناصری بالغ بر 100 کیلومتر آبرسانی روستایی، بیش از 2700 روستا  آبرسانی سیار، 38 هزار بسته معیشتی و 27 هزار لوازم التحریر توزیع کرده است.

 انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار