خبرهای داغ:

دیدار کارکنان عقیدتی سیاسی قرارگاه عملیاتی لشکر ۵۸ تکاور ذوالفقار با امام جمعه شاهرود

به مناسبت ۲۴ مهرماه سالروز تاسیس عقیدتی سیاسی ارتش، کارکنان عقیدتی سیاسی قرارگاه عملیاتی لشکر ۵۸ تکاور ذوالفقار و تیپ ۱۵۸ شهید کشاورزیان با امام جمعه شهرستان شاهرود دیدار کردند.
کد خبر: ۹۲۸۵۳۸۱
|
۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، به مناسبت ۲۴ مهرماه سالروز تاسیس عقیدتی سیاسی ارتش، کارکنان عقیدتی سیاسی قرارگاه عملیاتی لشکر ۵۸ تکاور ذوالفقار و تیپ ۱۵۸ شهید کشاورزیان با امام جمعه شهرستان شاهرود دیدار کردند.
در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین عباس امینی امام جمعه شاهرود با اشاره به اقدامات حکیمانه حضرت امام (ره) که یکی ازآن‌ها تاسیس نهاد عقیدتی سیاسی ارتش در ۲۴ مهر سال ۵۸ به پیشنهاد مقام معظم رهبری که در آن زمان رئیس شورای عالی دفاع بودند. بود. در ادامه گفت: این هنر انقلاب بود که حوزه علمیه را به ارتش پیوند داد.
وی افزود:ما آنچه در دوران دفاع مقدس داشتیم همین دعا‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان بود و این همان چیزی بود که امام عقیدتی را پایه گذاری کرد؛ که الان به درخت تنومندی تبدیل شده که نیرو‌های مسلح ما را از دیگر نیرو‌های مسلح منطقه متمایز نموده است.
امام جمعه شاهرود خاطر نشان کرد: ارتش سوریه زمانی توانست موفق شود و بر منطقه مسلط شود که روحیه اش عوض شد و روحیه ایثار و از خودگذشتگی را فراگرفتند همانند رزمندگان ما در ۸ سال دفاع مقدس.
در این دیدار حجت‌ الاسلام موسوی فر ریاست عقیدتی سیاسی قرارگاه عملیاتی لشکر ۵۸ تکاور ذوالفقار و سرتیپ دوم ستاد غلامی جانشین قرارگاه عملیاتی گزارشی از فعالیت های این قرارگاه و تیپ ارائه کردند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها