خبرهای داغ:
صورت گرفت:

بازدید میدانی رییس کل دادگستری استان قزوین از محوطه زندان مرکزی

حجت الاسلام قدرتی به همراه دادستان مرکز، شهردار رییس شورای شهر قزوین ضمن بازدید میدانی از زندان مرکزی از كاركنان خدوم زندان قدردانی و آمادگي دستگاه قضایی براي ارائه هرگونه همكاری و رفع مشكلات را اعلام كرد .
کد خبر: ۹۲۸۵۴۱۴
|
۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام والمسلمین قدرتی به همراه دادستان مرکز، شهردار قزوین و رییس شورای شهر قزوین ضمن بازدید میدانی از زندان مرکزی از كاركنان خدوم زندان و تلاش هاي همه دست اندركاران قدردانی و آمادگي دستگاه قضایی براي ارائه هرگونه همكاری و رفع مشكلات را اعلام كرد .


مقام ارشد قضایی استان با اشاره به وضعيت زندان و زندانيان گفت: دوری مسافت زندان از مركز شهر و نبود تجهیزات حفاظتي کافی در اطراف آن، از مشکلات جدي است كه هم خطر فرار زندانيان و هم احتمال ورود مواد مخدر به زندان را افزايش مي‌دهد .

رییس کل دادگستری استان ضمن تاکید بر اهمیت موضوع پیشگیری از ورود مواد مخدر به زندان گفت: لازم است هر چه سریع تر با همکاری شهرداری قزوین اطراف زندان عملیات فنس کشی در حریم زندان آغاز گردد.

حجت الاسلام والمسلمین قدرتی در پایان این بازدید خطاب به مسئولان زندان بر سالم‌سازی محیط آن، تقویت رویکردهای تربیتی در قبال زندانیان، مهارت آموزی و توانمندسازی زندانیان با هدف بازگشت زندانی به فعالیت‌های سالم و پرهیز از هرگونه اجحاف در حق زندانیان تأکید کرد.

 

1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها