خبرهای داغ:
فرمانده سپاه میانه مهم ترین پیام کمک های مومنانه مردم را وحدت ملت ایران در تبعیت از ولایت فقیه عنوان کرد.
کد خبر: ۹۲۸۵۴۴۲
|
۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حسین محمدی در آیین سومین مرحله از گام دوم رزمایش کمک مومنانه در میانه، گفت: توزیع این حجم از کمک های مردمی در این شرایط حساس اقتصادی و صدمات جانی و مالی خانواده ها از بیماری کرونا، حامل پیام های بزرگی برای جهانیان است که مهم ترین آن وحدت ملت ایران در تبعیت از ولایت فقیه است.

وی افزود: معرفی سبک زندگی اسلامی و قرآنی مردم ایران به مردم دنیا، و در صحنه بودن نیروهای مسلح، کادر درمانی و طلاب ایران در تمامی عرصه ها از دیگر پیامهایی است که با بیماری کرونا به جهان مخابره شد.

محمدی با اشاره به بی رحمی های مردم در بسیاری از نقاط دنیا نسبت به هم با شیوع بیماری کرونا و دزدی ماسک و مایحتاج بهداشتی همدیگر، ملت ایران را ملتی صبور و همنوع دوست معرفی و بیان کرد: مردم ایران با فرمان رهبر خود از مایحتاج خود برای دیگران احسان کردند، نظامیانشان در صحنه حاضر شده و با برنامه های متعدد به کمک مردم در مبارزه با بیماری کرونا شتافتند، پزشکان، پرستاران و کادر درمانی از جان خود گذشته و همچون دوران دفاع مقدس در سنگر مبارزه با کرونا ماندند و ایستادگی کردند، و طلاب با ایثار خود نگذاشتند واجبات دین تعطیل شود، متوفیان کرونایی را کفن و دفن کردند و در دیگر عرصه ها به یاری مردم شتافتند و این ها پیامهایی هستند که دنیا را مبهوت کرده است.

وی با یادآوری اینکه امنیت، اقتدار، عظمت و شکوه امروز ایران مدیون ایثارگری های شهدا و خون پاک آنان است، به خاک مالیده شدن پوزه استکبار را در الگوگیری از سبک زندگی شهدا دانست و اظهار داشت: اگر کار ما رنگ خدایی پیدا کند و با توکل و امید به خدا همراه شود، همان عمل شهدا اتفاق افتاده و راه آنان استمرار خواهد یافت.

  به همت سپاه میانه و با کمک خیرین، خادمین الشهدای راهیان نور و موکب محبان اهل بیت(ع)، بیش از 3000 بسته معیشتی با شعار ما ملت امام حسینیم در سومین مرحله از گام دوم رزمایش کمک مومنانه در بین متضررین از بیماری کرونا و نیازمندان شهرستان میانه توزیع شد.

توزیع 3000 بسته غذایی، 220 بسته آموزشی و لوازم التحریر، و شش سری جهازیه نوعروسان بی بضاعت، توزیع 4500 پرس غذای گرم و ذبح 40 راس گوسفند و توزیع گوشت آن در بین نیازمندان شهرستان در این مرحله از رزمایش است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها