برگزاری آخرین مرحله از رزمایش کمک های مومنانه در تنگستان

فرمانده سپاه تنگستان در آخرین مرحله از رزمایش کمک های مومنانه گفت: رزمایش کمک های مومنانه یکی از بهترین راه های شناسایی، کمک به معسرین و نیازمندان بود.
کد خبر: ۹۲۸۵۴۵۳
|
۲۴ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از تنگستان، سرهنگ پاسدار احمد حیدری فرمانده سپاه ناحیه تنگستان در مراسم آخرین مرحله از رزمایش کمک‌های مومنانه که در مصلی جمعه شهر اهرم برگزار شد گفت: این رزمایش که با تأکیدات رهبرمعظم انقلاب و ابلاغ به نهاد‌ها و سازمان‌های مربوطه امروز آخرین مرحله از مراحل خود در سال جاری برگزار شد.

فرمانده سپاه ناحیه تنگستان در ادامه افزود: در این مرحله از رزمایش تعداد حدود ۲۰۰ بسته معیشتی به همراه نوشت افزار و کفش ورزشی به رقم ریالی هر بسته ۵۰۰۰۰۰۰ ریال پس از تحویل به حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت به جامعه هدف تحویل داده خواهد شد.

حجت الاسلام پهلوزاده امام جمعه شهر اهرم نیز در این رزمایش ضمن فرارسیدن ایام رحلت جانسوز نبی اکرم (ص)، شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) گفت: آن چیزی که از سیره عملی حضرت رسول اکرم (ص) و ائمه فرا گرفته ایم کمک به مستمندان و حرکت در مسیر اهلبیت است که خود یکی از بارزترین اخلاق حسنه و کریمه است.

امام جمعه شهر اهرم در ادامه افزود: یکی از بارزترین نشانه‌های تبعیت از اخلاق حسنه حضرت رسول اکرم (ص) و اهل بیت (ع) همین رزمایش‌های کمک‌های مومنانه، مساوات و همدلی است.

یونس غلامی زاده بخشدار مرکزی شهرستان نیز که در این مراسم حضور داشت گفت: کاربزرگی که امروز و مراحل گذشته شاهد آن بودیم همگی برگرفته از تبعیت از فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر رسیدگی به نیازمندگان و معسرین جامعه از شرایط ویروس کرونا است که  با همت تمامی نهاد‌های زیر بط به ویژه سپاه پاسدران انقلاب اسلامی این مهم انجام شد.

این رزمایش با حضور اعضای شورای تأمین شهرستان تنگستان در مصلی جمعه شهر اهرم برگزار شد.
 


پایان خبر/
ارسال نظرات