خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده سپاه شهداء آذربایجان غربی گفت: 4000 پایگاه مقاومت بسیج در آذربایجان غربی برای اجرای موفق رزمایش کمک مومنانه مشارکت می‌کنند.
کد خبر: ۹۲۸۵۴۸۵
|
۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۲

 به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، سرهنگ پاسدار تقی نجمی  در گفت و گو با خبرنگاران در حاشیه رزمایش کمک مومنانه در حسینیه ثارالله ارومیه، اظهار کرد: امروز سومین فاز از دومین مرحله رزمایش کمک مومنانه در آذربایجان غربی با محوریت ارومیه اجرا می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه این رزمایش در راستای عمل به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر دستگیری از اقشار بی‌بضاعت اجرا می‌شود، ادامه داد: خوشبختانه آحاد مردم نیز همراهی خوبی داشته‌اند.

نجمی با بیان اینکه مردم ثابت کردند که در برهه‌های حساس همواره در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند، اضافه کرد: این ایام مانند هشت سال دفاع مقدس جلوه‌ای بارز از وحدت، همدلی و هم‌افزایی به شمار می‌رود.

وی برای همکاری اقشار مختلف مردم برای مشارکت در این حرکت خداپسندانه ابرازامیدواری کرد و بیان داشت: برای اینکه بسته‌های معیشتی به دست نیازمند واقعی برسد، لازم است که پایگاه‌های مقاومت بسیج همکاری کنند که خوشبختانه تاکنون این همراهی وجود داشته است.

این مسئول با اشاره به اینکه در این راستا بیش از 40 هزار بسته معیشتی در سطح استان توزیع خواهد شد، ادامه داد: این مهم با مشارکت اقشار مختلف مردم، خیران، بسیجیان و ... انجام می‌پذیرد.

این مسئول اضافه کرد: در مرحله نخست رزمایش کمک مومنانه در مجموع 370 هزار بسته معیشتی در استان توزیع شد، در این مرحله نیز در سه فاز 200 هزار بسته معیشتی در استان توزیع می‌شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه شهدای آذربایجان غربی تصریح کرد: با همت سپاه و با همراهی خیران تا وقتی که کرونا را شکست نداده‌ایم، همواره در کنار اقشار بی‌بضاعت و آسیب‌دیده از کرونا قرار خواهیم گرفت.

نجمی ارزش ریالی هر بسته را در مجموع بیش از 4 میلیون ریال عنوان کرد و بیان داشت: این بسته‌ها حبوبات، برنج و ... را شامل می‌شود؛ از طرف دیگر با توجه به بازگشایی مدارس نسبت به تهیه و توزیع لوازم التحریر نیز اقدام شده است.

این مسئول با بیان اینکه بیش از 4 هزار پایگاه مقاومت بسیج در توزیع این بسته‌ها مشارکت خواهد کرد، گفت: با توجه به اینکه تکاب یکی از شهرستان‌های محروم استان به شمار می‌رود، علاوه بر ارسال کمک‌های معیشتی فعلی، 4 هزار بسته دیگر نیز در این هفته به شهرستان فوق ارسال خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، عصر امروز سومین فاز از مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه با همت بسیج سازندگی سپاه شهدای استان در حسینیه ثارالله ارومیه اجرا می‌شود.

انتهای پیام

اخبار مرتبط
ارسال نظرات