همزمان با دهه آخر ماه صفر برگزار شد؛

محفل انس با قرآن و سوگواری 28صفر در جونقان

محفل انس با قرآن و سوگواری رحلت نبی مکرم اسلام و شهادت امام حسن مجتبی و امام رضا علیهم السلام با همت بسیجیان پایگاه خواهران ریحانه النبی شهر جونقان برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۸۵۵۱۳
|
۲۴ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از  استان چهارمحال و بختیاری؛به مناسبت فرا رسیدن 28 صفر، ،جمعی از بسیجیان پایگاه ریحانه النبی شهر جونقان، محفل انس با قرآن را برگزار و ثواب این قرائت را به روح عظیم الشان پیامبر اسلام و امام حسن مجتبی و امام رضا علیهم السلام اهدا کردند.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج ریحانه النبی شهر جونقان در خصوص این برنامه گفت: حضرت محمد صلوات الله علیه و اله و سلم، پیامبر رحمت و مهربانی و نمونه تمام و کمال یک انسان کامل بود و زندگی و حیات ما به واسطه وجود قدسی ایشان است. کمترین کاری که ما می توانیم انجام دهیم و در واقع همین کار را نیز برای خودمان می کنیم این است که نگذاریم قرآن کریم مهجور بماند.

وی گفت: در همین راستا و به منظور گسترش فرهنگ قرآنی جمعی از خواهران بسیجی تصمیم گرفتیم تا با برگزاری محفل انس با قرآن گام بسیار کوچکی در جهت آموزش و توسعه فرهنگ قرآنی در میان بسیجیان برداریم.

گفتنی است؛ توسل به خاندان اهلبیت و ذکر مرثیه و سوگواری در غم رحلت جانسوز پیامبر اکرم و شهادت امام حسن مجتبی و امام رضا علیهم السلام از دیگر برنامه های این مراسم معنوی بود که با رعایت دستورالعمل بهداشتی برگزار شد.

 

ارسال نظرات