با همت جمعی از بسیجیان ؛

توزیع مواد شوینده و ضد عفونی کننده بین مردم شهر جونقان

جمعی از بسیجیان حوزه مقاومت بسیج امام حسن علیه السلام شهر جونقان با همکاری شبکه بهداشت در غالب موکب اربعین مواد شوینده و ضد عفونی کننده بین مردم شهر و عزاداران توزیع کردند.
کد خبر: ۹۲۸۵۵۳۴
|
۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از  استان چهارمحال و بختیاری؛ جمعی از بسیجیان حوزه مقاومت بسیج امام حسن علیه السلام شهر جونقان با همکاری شبکه بهداشت در غالب موکب اربعین مواد شوینده و ضد عفونی کننده بین مردم شهر و عزاداران توزیع کردند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام حسن علیه السلام شهر جونقان در خصوص این برنامه گفت: متاسفانه امسال شیوع ویروس کرونا زندگی همه را مختل کرد و حتی مراسم اربعین را نیز تحت تاثیر قرار داد و هیچیک از هموطنان ما نتوانستند به زیارت عتبات و کربلای معلی  بروند.

وی گفت: بسیاری از هموطنان ما امسال قصد زیارت اربعین در کربلا را داشتند و اینکه مرزها بسته شد بسیاری ناامید شده و دل شکسته شدند، که در این بین جمعی از بسیجیان حوزه تصمیم گرفتند تا به یاد موکب های مسیر اربعین موکبی بنا کنند؛ اما به جای چای و نذری مواد شوینده و ضد عفونی کننده بین مردم توزیع کنند، تا ان شاء الله هرچه زودتر این ویروس منحوس از جامعه رخت بربندد.

وی در پایان گفت: کادر درمانی در خط نخست جهاد قرار دارند و جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند تا مردم ما در سلامت باشند و سلامتی خود را بدست بیاورند، اما این فشار کاری سبب خستگی مفرط آنها شده پس حق است که ما با رعایت نکات بهداشتی و زدن حداقل ماسک و رعایت فاصله اجتماعی به این کادر درمان کمک کنیم. ما بسیجیان همواره قدردان زحمات این عزیزان هستیم و در تلاشیم تا به هر شکل ممکن به این مدافعان سلامت کمک کنیم.

ارسال نظرات