خبرهای داغ:

پیکر شهید «عباس صدر آبادی» در گلزار شهدای قم آرام گرفت

پیکر مطهر جانباز ۷۰ درصد، شهید حاج عباس صدر آبادی در گلزار شهدای قم به خاک سپرده شد.
کد خبر: ۹۲۸۵۵۶۴
|
۲۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، شهید حاج عباس صدرآبادی، برادر دو شهید حسین و اصغر و فرزند جانباز علی صدرآبادی از جانبازان شیمیایی دوران دفاع مقدس بود که پس از تحمل سال‌ها درد و رنج به یاران شهیدش پیوست.

حسین صدرآبادی سال ۶۲ به درجه رفیع شهادت نایل شد و اصغر صدرآبادی نیز در عملیات والفجر ۴ در منطقه پنجوین جانباز شد و در سال ۷۶ به شهادت رسید.

علی صدرآبادی پدر این شهیدان نیز با حضور در جبهه‌های حق علیه باطل در عملیات والفجر ۱۰، در منطقه مریوان شیمیایی شد.

به همین مناسبت حجت الاسلام حسن هنرمند مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم پیام تسلیتی صادر کرد.

در این پیام آمده است: جانبازان قهرمانان صبر و ایستادگی در پای ارزش‌های الهی، سربازان ولایت و پاسداران خون‌های پاک شهدا هستند. همانان که با عشق و ایثار با تاسی به مکتب سید و سالار شهیدان، برای رضای حق تعالی و سربلندی نظام اسلامی به مسلخ عشق روانه شدند و اعضا و جوارح خویش را فدا کردند و سال‌ها بر رنج مجروحیت صبر و به این جانبازی‌ها و شهادت‌ها افتخار نمودند و استقامت ورزیدند.

شهادت بالاترین درجه ایثار و راه اولیاء الهی است، اما فقدان این گل‌های گلزار صبر و ایثار، این سرمایه‌های معنوی نظام مقدس جمهوری اسلامی، موجب اندوه فراوان است و البته که بر این مشیت الهی جز سر تسلیم نمی‌توان فرود آورد.

شهادت جانباز سرافراز عباس صدر آبادی، برادر شهیدان حسین و اصغر صدر آبادی و فرزند جانباز علی صدر آبادی را به خانواده محترم و ایثارگر ایشان تعزیت و تسلیت عرض نموده، برای آن شهید والامقام علو درجات و حشر با سید و سالار شهیدان حسین بن علی (ع) و برای بازماندگانشان صبر جمیل را از خداوند متعال مسالت دارم.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار