در آیین استقبال از پیکر دو شهید تازه تفحص شده عنوان شد:

37 سال چشم انتظاری برای بقای انقلاب

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان افزود: 37 سال چشم انتظاری برای بقای انقلاب هزینه سنگینی است امروز اگر ما اقتدار، عزت و شرف داریم، مرهون مجاهدت این عزیزان و خانوده های آنان و همسران و فرزندان شهیدان است.
کد خبر: ۹۲۸۵۶۰۵
|
۲۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان،  پیکر مطهر شهید حسن حسنی سعدی و حسین رسولی پورفریدونی از شهدای تازه تفحص شده عملیات والفجر سه در منطقه مهران امروز بعد از ورود به فرودگاه بین المللی آیت الله هاشمی رفسنجانی بر شانه مسئولان و مردم شهیدپرور استان کرمان تشییع شدند.

سردار مطهری در این مراسم اظهار داشت:  پیکر «شهید جواد حسنی سعدی» دیگر برادر «شهید حسن حسنی سعدی» یازده سال پس از شهادت به میهن بازگشت.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با تأکید بر اینکه 37 سال چشم انتظاری برای بقای انقلاب هزینه سنگینی است، ابراز کرد: امروز اگر ما اقتدار، عزت و شرف داریم، مرهون مجاهدت این عزیزان و خانوده های آنان و همسران و فرزندان شهیدان است.

وی با اشاره به اینکه پدر و مادر هر دو شهید و همچنین همسر یکی از شهیدان عزیزمان در قید حیات نیستند، عنوان کرد: خانواده های شهدا برای عزت، شرف و بزرگی ملت ایران سختی کشیده اند.

سردار معروفی اظهار کرد: پیام و نطق شهیدان این است که در زمان حیات پر برکتشان و در شهادت، در راه حق ایستادگی کردند و ایستادگی در راه حق در کنار ولایت، تبعیت از ولایت، مقاومت، باور سنت های الهی، توجه ویژه به مردم و خدمت صادقانه به مردم است؛ همان مسئله ای که شهیدان برای آن جان دادند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به تحریم دشمن علیه کشورمان تأکید کرد: مهمترین موضوعی که در شرایط فعلی باید مد نظر قرار گیرد، انسجام داخلی است و این انسجام به وجود نمی آید، مگر آنکه ایثار کنیم و مانند شهیدان که جان خود را برای کشور دادند ما نیز امروز آبروی خود را برای انسجام کشور تحت امر ولی فقیه و حجت خدا در میانه میدان قرار دهیم.

این مقام مسئول با بیان اینکه در بُعد فرهنگی مصونیت کشور در گرو فرهنگ جهاد، شهادت و مقاومت است، گفت: دشمن می خواهد مثلث جهاد، شهادت و مقاومت را از ما بگیرد و پیام شهیدان این است که این مثلث را که مبانی آن بزرگی، شرف و مصونیت کشور است، حفظ کنیم و امیدواریم همه بتوانیم ادامه دهنده شایسته ای برای راه و مسیر این عزیزان باشیم.

ارسال نظرات