فرمانده سپاه کربلا مازندران با صدور پیامی از حضور حماسی و با بصیرت مردم، شهید پرور و ولایت مدار مازندران در مراسم استقبال، وداع و تشییع پیکر‌های پاک و مطهر پنج آلاله خونین کربلای خانطومان تشکر و قدردانی کرد.
کد خبر: ۹۲۸۵۶۱۵
|
۲۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،سرهنگ پاسدار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا مازندران با صدور پیامی از حضور حماسی و با بصیرت مردم، شهید پرور و ولایت مدار مازندران در مراسم استقبال، وداع و تشییع پیکر‌های پاک و مطهر پنج آلاله خونین کربلای خانطومان تشکر و قدردانی کرد. متن پیام به این شرح است:


بِسم رَبّ الشُهداءِ وَ الصِدیقین

پیکر مطهر و معظم شهیدان هر جا آرام گیرد یاد مبارک و آرامبخش و بهجت انگیز خود را در فضا می‌پراکند و صفا و معنویت می‌آفریند. «حضرت امام خامنه‌ای "مدظله العالی”»

سلام و صلوات بر روح پر فتوح امام راحل بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و سلام و درود خدا بر رهبر حکیم و فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و همچنین درود بر روح پاک و مطهر شهدا بویژه پنج شهید مدافع حرم کربلای خانطومان که امروز با عطرآگین ساختن فضای ایران اسلامی بویژه استان مازندران در آستانه رحلت پیامبر عظیم الشان اسلام و همچنین سالروز شهادت کریم اهل بیت (ع) امام حسن مجتبی (ع) و امام رئوف حضرت علی بن موسی الرضا (ع)، صفر عاشورایی را برای مردم رقم زدند تا دوباره این سخن امام راحل را که «این محرم و صفر است اسلام را زنده نگه داشته است» در دنیا طنین انداز کنند.
 
شهدایی که با فرماندهی سیدالشهدای محور مقاومت سردار دل ها، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی نماد ایستادگی و مقاومت شدند و آوازه، ظلم ستیزی و حق طلبی آن‌ها جوامع بین الملل را پرکرده است و با شجاعت و اتکال به قدرت خداوند، کاخ شیشه‌ای استکبار جهانی را در هم شکسته و فروپاشی قدرت پوشالی شیطان اکبر را به دنیا نشان دادند.

خداوند عزوجل را شاکریم که در این ایام، میزبان پنج شهید والامقام و حماسه ساز خانطومان بودیم که با خون خویش به انقلاب ونظام جمهوری اسلامی ایران عزت و اقتدار بخشیدند تا امروزه ایران به عنوان الگوی اقتدار و مقاومت در منطقه غرب آسیا و نیز در دنیا، طلایه دار انقلاب جهانی حضرت صاحب العصر و الزمان (اروحنا له فداه) باشد.

خاضعانه و در کمال ادب و احترام مراتب قدردانی خود را ازخانواده‌های معظم، نجیب و صبور شهدای عزیز مدافع حرم کربلای خانطومان را اعلام میدارم. خانواده شهدای مدافع حرم با هیچ قشر دیگری قابل مقایسه نیستند چرا که با صبرو گذشت شان مظهر فداکاری و ایثار در پیشبرد اهداف انقلاب شدند. شهدای مدافع حرم گوهر درخشان هستند و خانواده‌های شهدا گنجینه معرفت که با رفتار، ایمان و صبوری گوهر درخشان را در معرض دید همگان قرار دادند.

همچنین از صدا و سیمای مرکز استان، رسانه‌های مازندران و فعالان فضای مجازی که در اطلاع رسانی و انعکاس پرشور واقعه بازگشت پیکر‌های مطهر، هنرمندانه، بصیرت و معرفت شهدایی را در تاریخ ایران اسلامی و دیار علویان ثبت و ضبط کردند و در ایجاد شور و شعور عاشورایی حماسه سازان کربلای خانطومان و احیاء و ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت در بین آحاد مردم جامعه نقش موثر و اثرگذار داشتند، کمال قدردانی و تشکر را دارم.
 
و در آخر به درگاه حضرت حق، سجده شکر بجا می‌آورم بخاطر همت والای مردم شریف، بصیر و شهید پرور مازندران که در همه لحظات و عرصه‌های انقلاب، با وجود شرایط و محدودیت‌های کرونایی با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی، همگان را مبهوت حضور وصف ناپذیرخود کردند، و با حضور عاشورایی در مراسم‌های حماسه سازان کربلای خانطومان که امنیت، آرامش و اقتدار را برای ایران اسلامی به ارمغان آورند، بار دیگر با مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و آرمان‌های امام و شهدا، تجدید بیعت کرده و میثاق عشق بستند..

حضور بی مانند مردم شهید پرور مازندران در مراسم استقبال، وداع، تشییع و تدفین پیکر‌های مدافع حرم کربلای خانطومان بار دیگر پیوند ناگسستنی و اردات قلبی مردم به شهدای مدافع حرم را نشان داد. این حضور بابصیرت مسلماً اجر و پاداش الهی را برای مردم و خیر و برکات برای استان ولایتمدار مازندران دارد.

بعنوان سرباز اسلام وخدمتگزار کوچک مردم وظیفه خود می‌دانم از حضور حماسی و کم نظیر همه آحاد مردم در مراسم شهدای عزیز قدردانی کنم. ان شاء الله بتوانیم در راه شهدا ثابت قدم بمانیم و ادامه دهنده راه روشن و پرفروغ شهدای عزیز و گرانقدرمان باشیم.
 
سرهنگ پاسدار سیاوش مسلمی
فرمانده سپاه کربلا استان مازندران
 
انتهای پیام/
اخبار مرتبط
ارسال نظرات
پر بیننده ها