امنیت و آرامش کوهبنان که زبانزد خاص و عام هست به واسطه تلاش ها و خدمات صادقانه و شبانه روزی فرماندهی و‌ پرسنل انتظامی شهرستان است.
کد خبر: ۹۲۸۵۶۵۵
|
۲۴ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛ در ادامه رضا توکلی ضمن تسلیت ایام‌ پایانی ماه صفر و تبریک هفته انتظامی گفت: نیروی انتظامی دژ و سد محمکی است که مردم در پشت این سد در کمال امنیت و آرامش هستند .

وی تاکید کرد: با توجه به این که دشمن در اطراف ماست ولی کشور ما نسبت به سایر کشورهای خاورمیانه از امنیت بالایی برخوردار هست که این مهم نتیجه زحمات نیروهای مسلح هست. 

رئیس دفتر نظارت بر انتخابات کوهبنان افزود: شاهدیم که مقام‌ معظم رهبری (مد ظله العالی ) نیروهای مسلح را ستودند چرا که این نیروها همواره در کنار مردم و حامی مردم بودند لذا در حوادث غیر مترقبه از جمله سیل ، زلزله  و.... شاهد خدمات این عزیزان هستیم.

وی ابراز داشت: متاسفانه برخی افراد مغرض خدمات و زحمات نیروهای مسلح را تحت الشعاع قرار می دهند اما راه به جایی نخواهند برد .

توکلی با استناد به بیانات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) بیان داشت:  همه بدانند علاج تمامی مشکلات در داخل کشور است و ریشه بسیاری از مشکلات از خارج است دشمن همواره بر کینه و عداوت خود پافشاری دارد باید بدانیم دشمن قابل اعتماد نیست .

وی خاطر نشان کرد: تعامل، درایت ، دلسوزی و همکاری دوستان انتظامی کوهبنان باعث شد که یازدهمین دوره انتخابات مجلس در شهرستان به بهترین نحو برگزار شود.

ارسال نظرات