خبرهای داغ:

ابتکار حکیمانه امام راحل در تأسیس عقیدتی سیاسی ارتش

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۵۸ تکاور ذوالفقار گفت: از ابتکارات حکیمانه و پیامبر گونه حضرت امام (ره) تاسیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در اولین ماه‌های پیروزی انقلاب بود.
کد خبر: ۹۲۸۵۶۶۳
|
۲۴ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سرتیپ دوم ستاد غفاری فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۵۸ تکاور ذوالفقار در جمع کارکنان عقیدتی سیاسی این قرارگاه و تیپ متحرک هجومی ۱۵۸ شهید کشاورزیان شاهرود اظهار کرد: از ابتکارات حکیمانه و پیامبر گونه حضرت امام (ره) تاسیس سازمان عقیدتی سیاسی به پیشنهاد مقام معظم رهبری در اولین ماه‌های پیروزی انقلاب بود.
وی افزود: امروز هجمه دشمن در حوزه فرهنگی بسیار زیاد است و سازمان عقیدتی سیاسی با تدوین طرح‌های مصباح توانسته باعث افزایش روحیه معنویت، بصیرت و ولایتمداری در بین کارکنان شود و این باعث شده مجموعه فرماندهی و کارکنان با خاطری امن به ماموریت‌های محوله بپردازند و این مرهون حضور روحانیت معظم و مجموعه عقیدتی سیاسی است.
همچنین به مناسبت ۲۴ مهرماه سالروز تاسیس عقیدتی سیاسی ارتش، جمعی از کارکنان عقیدتی سیاسی قرارگاه عملیاتی لشکر ۵۸ و تیپ ۱۵۸ شهید کشاورزیان با حضور در پایگاه انتقال خون شاهرود خون اهدا کردند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار