فرمانده سپاه ناحیه ایجرود در گفت وگو با "بسیج"خبر داد
فرمانده سپاه ناحیه ایجرود از اجرای مرحله ششم رزمایش کمک مومنانه با توزیع 300 بسته معیشتی در بین نیازمندان این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۸۵۶۷۸
|
۲۵ مهر ۱۳۹۹ - ۰۳:۳۰
سرهنگ جهانبخشی در گفت وگو با خبرنگار بسیج زنجان با اعلام این خبر گفت:از زمان شیوع ویروس کرونا در کشور اقدامات زیادی توسط سپاه و بسیج صورت گرفته است که اجرای رزمایش کمک مومنانه و یاری نیازمندان و آسیب دیدگان در لبیک به فرمان مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نمونه‌ای از اقدامات مذکور است.

وی با بیان اینکه گروه‌های جهادی سپاه ناحیه ایجرود هم با کمک خیرین و مسئولان و بسیجیان در بحث کمک مومنانه و ضد عفونی معابر و شهر‌ها و روستا‌ها فعالیت می‌کنند، افزود:همچنین از زمان شیوع این ویروس منحوس بیش از ۴ هزار و ۷۳۰ بسته معیشتی در بین نیازمندان این شهرستان توزیع شده است.

جهانبخشی با اشاره به توزیع ۳۰۰ بسته معیشتی در مرحله ششم رزمایش کمک مومنانه که در دهه پایانی ماه صفر اجرا می‌شود، تصریح کرد:ارزش ریالی هر بسته حدود ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال می‌باشد.

فرمانده سپاه ناحیه ایجرود در پایان ضمن قدردانی از گروه‌های جهادی، بسیجیان، فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج در اجرای هرچه بهتر رزمایش کمک مومنانه بیان کرد:لازم به ذکر است تمامی اقدامات و فعالیت‌های صورت گرفته توسط سپاه و بسیج با رعایت کامل مسائل بهداشتی اجرا می‌شود.
ارسال نظرات