خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

روشندلان باید از حقوق شهروندی برخوردار شوند

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی بر بهرمندی روشندلان از حقوق شهروندی در جامعه و توجه جدی مسئولان به رفع مشکلات آن ها تاکید کرد.
کد خبر: ۹۲۸۵۶۹۰
|
۲۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سید محمدعلی آل هاشم به مناسبت روز جهانی عصای سفید در دیدار با جمعی از روشندلان استان با بیان اینکه نابینا بودن یک تفاوت است، اظهار داشت: روشندلان مانند دیگر شهروندان جامعه از حقوق شهروندی برخوردارند و مشکلات جسمی آنها نباید مانع حضور آن ها در جامعه شود.
وی وجود معلولان و روشندلان را در جامعه فرصت دانست و گفت: روشندلان به دلیل ضریب هوشی بالا در بسیاری از کارها از جمله اپراتوری تلفن خانه ها عملکرد بسیار خوبی دارند.
حجت الاسلام آل هاشم با اشاره به مشکلات این قشر گفت: در کنار مشکلات خانوادگی و مساله ازدواج روشندلان، تردد این افراد در جامعه با مشکلاتی همراه است که باید مسئولان با همتی جدی برای رفع آن ها اقدام کنند.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی خواستار توجه جدی مسئولان به موضوع اشتغال روشندلان شد و ادامه داد: مناسب سازی محیط شهری و آگاه سازی جامعه در راستای احترام به حقوق شهروندی معلولان و نابینایان موجب تسهیل امور جاری این افراد در جامعه می شود.
در ابتدای این دیدار 2 تن از روشندلان به بیان نکته نظرات و مشکلات خود پرداختند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها