خبرهای داغ:

توزیع بسته های معیشتی و لوازم التحریر در هندیجان

فرمانده ناحیه سپاه هندیجان از تهیه و توزیع بسته های معیشتی و لوازم التحریر در میان دانش آموزان و خانواده های بی بضاعت و بی سرپرست شهرستان هندیجان در پایان ماه صفر خبر داد.
کد خبر: ۹۲۸۵۷۳۹
|
۲۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۹

سرگرد پاسدار روح الله قاسمی خشاب در حاشیه مراسم توزیع در گفت وگو با خبر نگار خبر گزاری بسیج در هندیجان اظهار داشت : گروه های جهادی بسیج حوزه دانش آموزی شهید فهمیده ناحیه سپاه هندیجان هندیجان از ابتدای شیوع ویروس کرونا و همچنین در ماه محرم و صفر خدمات رسانی های جهادی خوبی برای کمک به محرومین ودانش آموزان بی بضاعت هندیجان داشته اند و همچنان با جدیت ادامه دارد.

 

وی افزود: با تلاش خوب و تاثیر گذار گروه جهادی واحد پیشگام حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهید فهمیده و طرح شهید علی هاشمی حوزه مقاومت بسیج شهید بهرام مزارعی ناحیه سپاه هندیجان ، خانه های محروم شهرستان بازسازی و مرمت شدند که از بسیجیان در این باره تشکر می شود.

 

وی بابیان تعداد بسته های لوازم التحریر و بسته های معیشتی گفت: بیش از ۵۰ بسته لوازم التحریر و بیش از ۲۰ بسته معیشتی با همت حوزه دانش آموزی برای کمک ورفاه حال این دانش آموزان محروم توزیع شده که موجب خوشحالی آنها شد و در روز های گذشته نیز اینگونه خدمات انجام گرفته است .

 

سرگرد پاسدار روح الله قاسمی خشاب فرمانده ناحیه سپاه هندیجان عنوان کرد: دانش آموزان بسیجی که در قالب گروه های جهادی سازماندهی شده اند با جدیت و با انگیزه بالا پای کار هستند و همچنان آماده خدمات رسانی در تمامی زمینه های جهادی در شهرستان هندیجان هستند.

 

وی بااشاره به ضدعفونی محیط شهرستان هندیجان در این فصل از سال بیان کرد : گروه های جهادی بسیج با هماهنگی و برنامه ریزی در این فصل از سال همچون روز ها و ماههای گذشته کار های ضدعفونی درراستای مبارزه و پیشگیری از ویروس کرونا را انجام داده اند و هر جا نیاز باشد آماده ارائه خدمات جهادی برای کمک به بهداشت مردم هندیجان هستند .

 

سرگرد قاسمی تصریح کرد : سپاه و بسیج برای رفاه حال مردم و کمک به محرومین در کارهای عمرانی ، بهداشتی و فرهنگی و ورزشی و دیگر خدامات جهادی برای رفع محرومیت زدایی پای کار هست و تاکنون خدمات قابل قبولی را ارائه نموده اند که با توکل بر خدا ادامه دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار