خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ از اجرای ششمین مرحله از رزمایش کمک‌های مومنانه با توزیع بیش از ۵۰۰ بسته معیشتی در کبودراهنگ خبر داد.
کد خبر: ۹۲۸۵۷۴۰
|
۲۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۷

اجرای ششمین مرحله از رزمایش کمک‌های مومنانه در کبودراهنگبه گزارش خبرگزاری بسیج از کبودراهنگ، سرهنگ محرمعلی حبیبی در جمع خبرنگاران با اشاره به فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر اجرای سراسری رزمایش کمک های مومنانه و کمک به خانواده‌های آسیب دیده از کرونا اظهار داشت: ششمین مرحله از این رزمایش همزمان با ایام رحلت پیامبر مکرم اسلام(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) با توزیع بیش از ۵۰۰ بسته معیشتی به ارزش ریالی هر بسته ۴ میلیون ریال و در مجموع با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد ریال انجام شد.

وی افزود: در مجموع طی ۶ مرحله این رزمایش ۵ هزار بسته معیشتی به ارزش ۱۵ میلیارد و ۴۲۰ میلیون ریال بین خانواده‌های آسیب دیده از کرونا توزیع شده است.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ با قدردانی ویژه از خیرین شهرستان گفت: علاوه بر این ۵ هزار بسته معیشتی، ۵۲ سری لوازم خانگی به ارزش ۲ میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال در سطح شهرستان توزیع شده است.

وی ضمن تقدیر از بسیجیان، خیرین، ائمه جمعه و جماعات، مسئولین و هیئت امنای مساجد شهرستان بابت همکاری در اجرای این رزمایش گفت: همچنین ۳۰۰ بسته لوازم التحریر به ارزش ۶۰۰ میلیون ریال، ۱۵ هزار پرس غذای گرم در دهه امامت و ولایت و ماه محرم تهیه و توزیع شده است.

انتهای پیام/

 

اخبار مرتبط
ارسال نظرات