دشمنان دنبال رخنه در صفوف متحد جامعه هستند/ همدلی در رزمایش مواسات متجلی شد

فرمانده سپاه حضرت قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: گرچه دشمنان تلاش دارند تا در صفوف متحد جامعه رخنه کنند؛ اما همدلی مردم بار دیگر در رزمایش مواسات متجلی شد.
کد خبر: ۹۲۸۵۷۵۷
|
۲۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه حضرت قائم آل محمد (عج) استان سمنان با حضور در دفتر امام جمعه شاهرود، با حجت‌الاسلام عباس امینی دیدار کرد.
فرمانده سپاه حضرت قائم آل محمد (عج) استان سمنان در این دیدار که فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود و برخی معاونت‌های ستاد فریضتین این شهرستان نیز حضور داشتند، با تقدیر از زحمات و تلاش‌های امام جمعه شاهرود در راستای برگزاری رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه اظهار کرد: در مراحل مختلف این رزمایش، وحدت و همدلی بین مردم و مسؤولان مشهود بود و باید از اقشار مختلف مردم که در این رزمایش مشارکت داشته و دارند، تقدیر کرد.
او با بیان اینکه وحدت و همدلی نیاز امروز جامعه ماست، گفت: دشمنان تلاش دارند تا در صفوف متحد جامعه رخنه کنند و با ایجاد تفرقه و اختلاف، به مطامع شیطانی خود برسند و باید همه ما در مقابله با این امر تلاش کنیم.
دامغانی با اشاره به شیوع کرونا در جامعه، از همه خواست تا دستورالعمل‌های ابلاغی ستاد ملی کرونا را در رعایت پروتکل‌های بهداشتی و محدودیت‌ها جدی بگیرند.
فرمانده سپاه حضرت قائم آل محمد (عج) استان سمنان از مردم و عزاداران حسینی که در مدت این دو ماه عزاداری پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کردند، نیز تشکر کرد و خواستار توجه همگان به موارد بهداشتی برای قطع زنجیره شیوع کرونا شد.
امام جمعه شاهرود نیز در این دیدار با تشکر از حضور فرمانده سپاه حضرت قائم آل محمد (عج) استان سمنان و هیأت همراه، از همه مردم در اجرای رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در برپایی عزاداری‌ها تقدیر و بر رعایت اصول بهداشتی در قطع زنجیره شیوع کرونا تأکید کرد.
فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در سفر خود به شهرستان شاهرود، با حضور در دفتر امام جمعه بسطام، ارتحال دختر امام جمعه این شهر را به او تسلیت گفت و در جلسه‌ای با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود نیز شرکت کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار