«جو بایدن» نیز مانند «ترامپ» نگاه خصمانه به ایران دارد

عضو کمیسیون امور داخلی کشور در مجلس با اشاره به مواضع کاندیدای حزب دموکرات آمریکا علیه ایران، گفت: سگ زرد برادر شغال است و بایدن نیز مانند ترامپ نگاه خصمانه به ایران دارد.
کد خبر: ۹۲۸۵۷۶۹
|
۲۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۸
 

به گزارش خبرگزاری بسیج، ابوالفضل ابوترابی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به اظهارات اخیر بایدن علیه ایران و مدعی شدن نسبت به دخالت در مناقشات قره باغ گفت: جو بایدن نیز رفته رفته سیاست های غیردوستانه خود نسبت به ایران را نشان می دهد.

نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی در ادامه سگ زرد را برادر شغال دانست و افزود: احزاب آمریکا شاید در ظاهر تفاوت رفتاری نسبت به ایران داشته باشند اما هدف آنها در باطن یکی است و در نهایت هماهنگ کننده و تأمین کننده منافع لابی صهیونیست هستند.

 
ابوالفضل ابوترابی

وی در ادامه با اشاره به برخی نگاه ها در این خصوص که با رئیس جمهور شدن بایدن مشکلات کشورمان برطرف شده و قیمت دلار کاهش می یابد، اظهار کرد: صد در صد این اتفاق نمی افتد و نباید به تاثیر انتخابات آمریکا بر اقتصاد کشور امید داشته باشیم.

ابوترابی ادامه داد: تنها راه برون رفت از مشکلات، نگاه به درون و ارائه راهکار و مدیریت داخلی با هدف توانمند سازی اقتصاد کشور است.

 عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه کاندیدای هر دو حزب آمریکا برای کسب رأی به دنبال بهانه تراشی علیه ایران بوده و نگاه خاصی را در منطقه دنبال می کنند، خاطرنشان ساخت: در پشت پرده هر دو حزب با لابی صهیونیست هماهنگ هستند و هدف مشترکی را در قره باغ دنبال می کنند در حالی که موضع ایران کاملا مشخص بوده و تنها راهکار را خاتمه درگیری ها و مذاکره سیاسی بدون دخالت خارجی می داند./

ارسال نظرات
آخرین اخبار