خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ انصارالحسین(ع) همدان در گفت‌وگو با بسیج:

جامعه اسلامی بیش از همیشه نیازمند رحمت و کرامت و رأفت است/جایگاه پیامبر اعظم(ص) خدشه‌ناپذیر است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ انصارالحسین(ع) همدان گفت: جامعه اسلامی اکنون بیش از همیشه محتاج و نیازمند جاری شدن رحمت پیامبر اکرم(ص)، کرامت امام حسن(ع) و رأفت امام رضا(ع) در جامعه است.
کد خبر: ۹۲۸۵۷۸۵
|
۲۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۷

جامعه اسلامی بیش از همیشه نیازمند رحمت و کرامت و رأفت است/جایگاه پیامبر اعظم(ص) خدشه‌ناپذیر استحجت الاسلام محمود قربانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با تسلیت رحلت پیامبر عظیم الشأن اسلام(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع)و امام رضا(ع) به بیان برخی ویژگی‌ها و اهمیت معرفت و شناخت سیره پیامبر(ص) و ائمه پرداخت و اظهار داشت: جامعه اسلامی اکنون بیش از همیشه محتاج و نیازمند جاری شدن رحمت پیامبر اکرم(ص)، کرامت امام حسن(ع) و رأفت امام رضا(ع) در جامعه است.

وی گفت: خداوند پیامبر(ص) را اسوه و الگو برای همه بشریت قرار داده و همه مسلمانان باید به پیامبر(ص) به عنوان یک الگو در تمام امورات زندگی اعم از فردی، اجتماعی و سیاسی خود نگاه کرده و تمام امورات را بنا به دستور و فرمایشات پیامبر و نحوه رفتار آن حضرت انجام دهند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ انصارالحسین(ع) همدان افزود: در صورت شناخت و معرفت نسبت به نبوت و ائمه(ع) می‌توان ادعا کرد که ما پیرو رسول خدا(ص) هستیم چراکه تمام اعمال و رفتار پیامبر(ص) که از نور الهی نشأت گرفته و جنبه الهی دارد به عنوان یک الگوی کامل قابل پیروی است چنان که تمام ائمه(ع) بعد از رسول خدا(ص) مانند آن حضرت رفتار می‌کردند.

وی الگوپذیری از اهل بیت(ع) را دارای برکات برای جامعه اسلامی دانست و گفت: امام حسن(ع) به قدری سخاوت داشت که به کریم اهل بیت(ع) معروف شد؛ اگر این ویژگی امام حسن(ع) در شرایط فعلی در کشور جاری شود بسیاری از مشکلات حل یا تحمل آنها آسان خواهد شد.

حجت الاسلام قربانی محبت و رأفت در بین مردم را از مهمترین نیازهای امروز دانست و خاطرنشان کرد: در این ایامی که متعلق به کریم اهل بیت(ع) و امام رئوف حضرت رضا(ع) هست مردم ما باید بیش از گذشته با رأفت و محبت کمک‌های مومنانه خود را به اقشار مستضعف جامعه برسانند و نگذارند این قشرها در این شرایط دچار شکست و زحمت مضاعف شوند.

وی همچنین تلاش‌های دشمنان برای خدشه به جایگاه رفیع پیامبر اکرم(ص) را بی‌فایده دانست و تصریح کرد: وعده الهی و تجربه عینی است که نور خدا و نورانیت و جلال پیامبر خدا(ص) هرگز دچار خدشه نخواهد شد و امت اسلام و به ویژه جهان تشیع همواره مطیع و مدافع ارزش‌ها و مقدسات دینی خواهند بود.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات