به همت قرارگاه تحول محلات شهید نایبی رودان:
مدیر کانون فرهنگی و هنری علویون رودان گفت: با برگزاری جلسات مشاوره و همکاری امام جماعت وپایگاه بسیج مسجد، چهار خانواده از طلاق منصرف شدند.
کد خبر: ۹۲۸۵۷۸۹
|
۲۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج, مهدی نایبی مسئول قرارگاه تحول محلات شهید غلام نایبی و مدیر کانون علویون رودان با اشاره به احداث منازل مسکونی توسط گروه‌های جهادی زیر نظر کانون مسجد، اظهار کرد: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید، تیمی متشکل از 20 نفر از اعضای کانون اقدام به ضد عفونی مدارس کرد.

وی با اشاره به ضد عفونی معابر عمومی و منازل افراد کرونایی توسط تیم ضد عفونی کانون علویون، افزود: در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری توزیع بسته‌های معیشتی و غذایی در دستور کار قرار گرفت که در این راستا حدود 80 بسته معیشتی و هزار و 200 بسته غذای گرم در آخرین مرحله از این رزمایش در چهار محله، میان نیازمندان توزیع شد.

مدیر کانون فرهنگی و هنری علویون شهرستان رودان با ذکر این نکته که به مناسبت اربعین سرود میدانی در بین محلات برگزار شد، ادامه داد: مراسم عزاداری اربعین با حضور امام جمعه شهرستان رودان برگزار شد و مقرر شد این اقدامات فرهنگی تا زمان شهادت امام رضا (ع) به مدت 10 روز استمرار داشته باشد.

وی بیان کرد: برنامه‌ریزی شده بود که سه‌شنبه‌های هر هفته را به صحیفه سجادیه اختصاص دهیم. به این صورت که سه‌شنبه هر هفته یک دعا از صحیفه سجادیه در بین دو نماز قرائت می‌شود و به تحلیل و بررسی آن توسط امام جماعت مسجد خواهیم پرداخت.

نایبی ضمن تاکید بر نقش کانون‌های فرهنگی و هنری در کاهش آسیب‌‌‌های اجتماعی منطقه، مطرح کرد: با برگزاری جلسات مشاوره در کانون فرهنگی و هنری و با همکاری امام جماعت مسجد، چهار خانواده که در مرز فروپاشی بودند از طلاق منصرف شدند که ادامه این امر و فرهنگ‌سازی برای جلوگیری از ایجاد چنین آسیب‌های اجتماعی از طریق برگزاری کلاس‌های مختلف و جلسات مشاوره در دستور کار قرارگاه تحول محلات شهیدغلام نایبی قرار دارد.

مسئول قرارگاه تحول محلات شهید غلام نایبی رودان گفت: مقرر شده بود که با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) مرکز نیکوکاری جهت حمایت از نیازمندان منطقه و کمک به تسهیل ازدواج جوانان ایجاد شود که در حال انجام رایزنی‌های مقدماتی هستیم.

نایبی با اشاره به طرح هر خانه یک کتابخانه، خاطرنشان کرد: رواج فرهنگ کتابخوانی در منطقه با تاکید بر ترویج کتاب‌های فاخر و دینی از برنامه‌های آینده کانون فرهنگی و هنری علویون شهرستان رودان است که اجرای این طرح با اهدای کتاب به هر خانه از مردم منطقه آغاز خواهد شد و در نهایت از بهترین کتابخانه‌های محله با اهدای جوایزی تقدیر به عمل خواهد آمد.

ارسال نظرات