خبرهای داغ:
مسئول پایگاه دانشجویی جهاد دانشگاهی همدان در گفت‌وگو با بسیج عنوان کرد
مسئول پایگاه دانشجویی جهاد دانشگاهی همدان با بیان اینکه بسیج دانشجویی جهاد دانشگاهی همدان در سنگر مبارزه با کرونا است، گفت: دانشجویان جهاد دانشگاهی امروز در خط مقدم مبارزه با کرونا فعالیت می‌کنند.
کد خبر: ۹۲۸۵۷۹۴
|
۲۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۵
بسیج دانشجویی جهاد دانشگاهی همدان در سنگر مبارزه با کروناامین رحیمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: رسالت دانشجویان جهاد دانشگاهی در عرصه‌های مختلف، متفاوت بوده و امروز در خط مقدم مبارزه با کرونا فعالیت می‌کنند.

وی با بیان اینکه بسیج دانشجویی جهاد دانشگاهی همدان در سنگر مبارزه با کرونا است، افزود: دانشجویان بسیجی به لطف خداوند و بر اساس منویات مقام معظم رهبری با هدف کار و تولید جهادی با برنامه‌ریزی‌هایی که داشته اقدامات مناسبی در راستای مبارزه با کرونا انجام داده است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه جهاد دانشگاهی همدان ادامه داد: یکی از فعالیت‌های این قرارگاه جهادی راه‌اندازی کارگاه تولید ماسک است که در حال حاضر تعداد ۱۰ نفر از دانشجویان بسیجی خواهر در این کارگاه مشغول به فعالیت هستند.

وی بیان داشت: روزانه ۵۰۰ عدد ماسک بهداشتی در این کارگاه تولید می‌شود و با تجهیز این کارگاه، تولید به یک هزار عدد ماسک در روز می‌رسد.

رحیمی گفت: از دیگر اقدامات تهیه و توزیع ۱۲۰ بسته اقلام غذایی بین نیازمندان در مرحله اول کمک‌های مومنانه و ضدعفونی دانشگاه و معابر توسط دانشجویان است.

وی با بیان اینکه هزینه‌های تولید ماسک توسط خیرین تأمین می‌شود، ابراز کرد: شناسایی و رفع نیاز‌های اساسی جامعه هدفی است که دانشجویان دنبال می‌کنند و امیدواریم بتوانیم قدم کوچکی در مسیر خدمت به مردم برداشته باشیم.

مسئول پایگاه دانشجویی شهید احمدی روشن جهاد دانشگاهی همدان اشاره‌ای به طرح مشق احسان داشت و گفت: در راستای کمک به دانش‌آموزان نیازمند این طرح با همکاری، ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، بنیاد برکت و بسیج دانشجویی دانشگاه نیز اقدامات مناسبی را انجام داده است.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات