امام جمعه بستان آباد:

جلوگیری از احتکار درخواست مردم از مجلس و دولت است

امام جمعه بستان آباد با اشاره به وضعیت اقتصادی و گرانی در جامعه گفت: مردم از مجلس و دولت می خواهند تا جلوی احتکار را بگیرند.
کد خبر: ۹۲۸۵۸۰۵
|
۲۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سیدرضا رضوی در خطبه های نماز جمعه این هفته بستان آباد افزود: مردم خواهان ثبات اقتصادی و افزایش ارزش پول ملی هستند.

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا در جامعه و بروز مشکلات برای مردم، اظهار داشت: همدلی، همبستگی، دستگیری از همنوعان و رعایت اصول بهداشتی از راه های مقابله با این ویروس و بلای اخیر در جامعه است.

حجت الاسلام رضوی با تسلیت رحلت پیامبر اعظم(ص) و شهادت امام حسن(ع) و شب شهادت امام رضا(ع)، گفت: روز رحلت پیامبر(ص) روز غروب خورشید هدایت و عروج معنوی واسطه فیض رحمت و فلسفه خلقت است.

وی عبادت، سخاوت، شجاعت در جهاد فی سبیل الله و اخلاق نیکو را از ویژگی های بارز دریای عظمت وجود پیامبر رحمت(ع) اعلام کرد و بر ادامه راه ایشان از سوی مردم به ویژه جوانان تاکید کرد.

حجت الاسلام رضوی با گرامیداشت هفته وقف، صدقه را برطرف کننده بلا طبق روایت معصومین(ع) دانست و یادآوری کرد: وقف اموال صدقه های ابدی و صدقه جاریه بوده و پیامبر(ص) اولین واقف و بانی در تاریخ اسلام بوده و عمل به وقف پیروی از پیامبر(ص) و توفیق بزرگی از طرف خداوند برای انسان است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها